• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
1

مجمع نمایندگان سیدشریف حسیني را برای استانداری خوزستان به دولت معرفی کرد

  • کد خبر : 2307
  • ۰۹ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۴

یکی از نمایندگان مردم خوزستان در مجلس گفت: سیدشریف حسینی نماینده فعلی مردم اهواز به عنوان گزینه مجمع نمایندگان برای استانداری خوزستان به دولت معرفی شد. باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- این نماینده که نمی‌خواست نامش ذکر شود اظهار کرد: با توجه به اینکه دولت یازهم از مجمع نمایندگان هر استان درخواست معرفی گزینه برای تصدی […]

یکی از نمایندگان مردم خوزستان در مجلس گفت: سیدشریف حسینی نماینده فعلی مردم اهواز به عنوان گزینه مجمع نمایندگان برای استانداری خوزستان به دولت معرفی شد.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- این نماینده که نمی‌خواست نامش ذکر شود اظهار کرد: با توجه به اینکه دولت یازهم از مجمع نمایندگان هر استان درخواست معرفی گزینه برای تصدی استانداری کرده، نمایندگان استان خوزستان با بررسی همه جوانب و با اجماع، سیدشریف حسینی را به عنوان گزینه نهایی خود به دولت معرفی کرد. به گزارش باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از فارس وی خاطرنشان کرد: اکثر نمایندگان بر این گزینه موافقت کرده‌اند و این موضوع نیز رسماً به دولت اعلام شده است.

این منبع در خصوص اینکه آیا انتخاب سیدشریف حسینی چقدر احتمال دارد قطعی شود تصریح کرد: با توجه به درخواست دولت نمایندگان استان گزینه مورد نظر خود را به آنها اعلام کردند و قطعاً نمایندگان از گزینه معرفی شده خود دفاع خواهند کرد اما صدور حکم نهایی توسط دولت صورت می‌گیرد و در واقع تصمیم گیرنده نهایی خود دولت است.

این نماینده مردم خوزستان در مجلس افزود: به نظر می‌رسد در حال حاضر حسینی جدی‌ترین و یا بهتر بگوییم نزدیکترین فرد به استانداری خوزستان باشد مگر اینکه دولت بخواهد به گزینه نمایندگان توجهی نکند.

وی اظهار داشت: به هر حال تا پایان شهریورماه گزینه نهایی برخی از استانداری‌ها در کشور مشخص می‌شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=2307

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.