• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
0

مسؤول قرارگاه جهادی سازندگی مسجدسلیمان:
آغاز ثبت‌نام طرح اردوی جهادی تابستان 95

  • کد خبر : 23020
  • ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مسؤول قرارگاه جهادی سازندگی مسجدسلیمان و توابع از آغاز ثبت‌نام طرح اردوی جهادی تابستان 95 در این منطقه با محوریت حاشیه شهر لالی و روستاهای این منطقه خبر داد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان مصطفی روزبهی اصل با اشاره به آغاز ثبت‌نام طرح اردوهای جهادی مناطق محروم، اظهار […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مسؤول قرارگاه جهادی سازندگی مسجدسلیمان و توابع از آغاز ثبت‌نام طرح اردوی جهادی تابستان 95 در این منطقه با محوریت حاشیه شهر لالی و روستاهای این منطقه خبر داد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان مصطفی روزبهی اصل با اشاره به آغاز ثبت‌نام طرح اردوهای جهادی مناطق محروم، اظهار کرد: ثبت‌نام دانشجویان و جوانان جهادگر در طرح اردوی جهادی از هفته گذشته به صورت اینترنتی آغاز و تا اول شهریورماه ادامه خواهد داشت.

وی با بیان این که محورهای عملیاتی خاصی در این اردوی جهادی تعریف شده است، افزود: فعالیت‌های جهادگران در این طرح در سه گروه عمرانی، آموزشی و فرهنگی خواهد بود. مسؤول قرارگاه جهادی مسجدسلیمان با اشاره به محل فعالیت جهادگران در این اردوها ادامه داد: امسال جهادگران این منطقه در روستاهای شهرستان مسجدسلیمان و بخش‌های حاشیه‌نشین شهر لالی فعالیت خواهند کرد. روزبهی با بیان این که این طرح دهه آخر شهریورماه اجرا می‌شود، تصریح کرد: اعزام به مناطق روستایی بر اساس بازه‌های زمانی 10 تا 12 روزه صورت می‌گیرد.

وی با بیان این که علاوه بر دانشجویان از افراد متخصص نیز در این اردوها استفاده می‌شود، گفت: در مباحث تخصصی همچون پزشکی، دامپزشکی و فعالیت‌هایی که نیاز به حضور افراد متخصص و با تجربه دارد، از این افراد استفاده خواهد شد و دانشجویان برای کسب تجارب بیشتر در این امور به متخصصان کمک می‌کنند.

روزبهی با بیان این که طرح اردوهای جهادی به طور معمول در طول سال چندین مرتبه اجرا می‌شود، افزود: در ایام نوروز امسال اردوی جهادی با هدف برگزاری عمرانی و کلاس‌های تقویتی در مناطق محروم شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد. وی با اشاره به افزایش مشکلات اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی در بین نوجوانان و جوانان مناطق محروم مناطق بختیاری نشین به دلیل گسترش استفاده از فضای مجازی نیز گفت: در حال حاضر در پی اقدام به اعزام تعدادی روانشناس و مشاور به این مناطق برای کاهش مشکلات ناشی از فضای مجازی هستیم.

مسؤول قرارگاه جهادی مسجدسلیمان با اشاره به مشکلات عمرانی منطقه اندیکا نیز گفت: با توجه به وجود مشکلات بسیار در خانه‌ها و منازل این منطقه، نیز درصدد این هستیم پروژه‌های عمرانی توسط جهادگران در این منطقه در اسفند ماه امسال انجام ‌گیرد. روزبهی با اشاره به نحوه ثبت‌نام جهادگران متقاضی نیز گفت: جهادگران عزیز می‌توانند تا اول شهریورماه با مراجعه به وبسایت اینترنتی http://yon.ir/jehadimis و یا مراجعه به پایگاه های بسیج دانشجویی و محلات برای حضور در اردوی جهادی تابستان 95 ثبت‌نام کنند.

مسوول قرارگاه جهادی مسجدسلیمان در پایان از مسئولین و خیرین شهرستان و استان خواست تا جهادگران را در ادامه برگزاری  این طرح های جهادی حمایت کنند تا محرومیت زدایی در سطح روستاها و مناطق محروم را گسترش دهیم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=23020

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.