• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
4

بازديد دكتر جليلي از خانواده داغديده مليكا قنبري و حضور در خانه دانش آموز برتر کنکور سراسری

  • کد خبر : 2298
  • ۰۹ شهریور ۱۳۹۲ - ۷:۳۰

بازديد دكتر جليلي از خانواده  داغديده مليكا قنبري و حضور در خانه  فاطمه خسروي دانش آموز برتر کنکور سراسری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- دكتر اسماعيل جليلي نماينده مردم مسجدسليمان در مجلس شوراي اسلامي روز جمعه مورخ 8 شهريور به همراه جمعي از مسئولين شهرستان با حضور در منزل پدر مليكا قنبري دختر خردسال مسجدسليماني كه […]

بازديد دكتر جليلي از خانواده  داغديده مليكا قنبري و حضور در خانه  فاطمه خسروي دانش آموز برتر کنکور سراسری

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- دكتر اسماعيل جليلي نماينده مردم مسجدسليمان در مجلس شوراي اسلامي روز جمعه مورخ 8 شهريور به همراه جمعي از مسئولين شهرستان با حضور در منزل پدر مليكا قنبري دختر خردسال مسجدسليماني كه در پارك گل نرگس دچار برق گرفتگي و منجر به فوت او شد از آنان دلجويي كرد.

به گزارش باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان دكتر جليلي ضمن تسليت به خانواده قنبري گفت: من طي نامه اي از مسئولين قوه قضاييه درخواست نمودم اين مسئله را پيگيري و با مسببين حادثه به ميزان تقصيرشان برخورد كنند. پس از آن دكتر جليلي با حضور در منزل فاطمه خسروی دانش آموز مسجدسليماني داراي رتبه 100 کنکور سراسری از او تقدیر نمود. در این بازدید فاطمه خسروی توضيحاتي در ارتباط با چگونگی کسب این رتبه ارائه و از زحمات مسئولین و معلمان مدرسه خود تشكر نمود.

همچنين به پاس زحمات این دانش آموز از سوی اداره آموزش و پرورش مسجدسليمان و دفتر دکتر جلیلی و دیگر ادارات شهرستان هدایایی به فاطمه خسروی اهدا گردید.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=2298

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.