• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 2
2

رييس اداره آموزش و پرورش مسجدسليمان:
تقاضاي فرهنگيان، استخدام و جایگزینی یکی از فرزندان بازنشستگان به جای خودشان

  • کد خبر : 22974
  • ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- منوچهر قاسمي منجزي رييس اداره آموزش و پرورش مسجدسليمان در جلسه شوراي اداري در سخناني ضمن گرامی داشت سالروز برگزاری اولین نماز جمعه و تشكر از حجت الاسلام امینی، مهندس گوروئي و علي عسگر ظاهري نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي به دليل حمايت هاي شان از آموزش و  پرورش اظهار […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- منوچهر قاسمي منجزي رييس اداره آموزش و پرورش مسجدسليمان در جلسه شوراي اداري در سخناني ضمن گرامی داشت سالروز برگزاری اولین نماز جمعه و تشكر از حجت الاسلام امینی، مهندس گوروئي و علي عسگر ظاهري نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي به دليل حمايت هاي شان از آموزش و  پرورش اظهار داشت: تشكر ويژه اي دارم از نماينده محترم مسجدسليمان که در شروع فعالیت خود حمایت خوبی را از اداره آموزش و پرورش داشته اند به طوری که ده دستگاه فتوکپی، ده دستگاه رایانه و ده دستگاه ویدئو پروژکتور و تعمیر و مرمت 4 مدرسه پر خطر را در جلسه ای که با مدیر کل محترم نوسازی  داشتند برای آموزش و پرورش به سرانجام رساندند.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان قاسمي در بخش ديگري از سخنان خود  گفت: از نماينده محترم تقاضامندم جهت  استخدام و جایگزینی یکی از فرزندان همکاران بازنشسته به جای خودشان اقدام  و دل فرهنگيان را شاد نمايند. وي در بخش ديگري از سخنان خود اظهار داشت: يكي از مسائلي كه اين روزها باعث نگراني همكاران شده است و اميدواريم جناب ظاهري در مجلس آن را پيگيري نمايند شرايط جديد بازنشستگي ست به نوعي كه در گذشته ميانگين 2 سال آخر براي بازنشستگی در نظر گرفته مي شد اما امروز به 5 سال در حال افزایش است و اين مسئله موجبات نگرانی همكاران فرهنگي را فراهم نموده است.قاسمي ادامه داد: به  همين دليل همکاران پس از رسیدن به سال 28کاری برای حق معاونت و مدیریت، اداره را ترک می کنند…

رييس اداره آموزش و پرورش مسجدسليمان ضمن خيرمقدم به خانم موسوی  مشاور استاندار و مدیر کل امور بانوان استانداری با بيان اين كه از مجموع کل پرسنل، 932 نفر از همکاران خانم هستند و به دستور مدیر کل محترم مبلغ دو میلیون تومان علاوه بر وام های حمایتی که در اختیار آن ها قرار داده شد به زنان خود سرپرست پرداخت نمودیم وي ادامه داد: واحد امور بانوان اداره در راستای حل مشکلات این عزیزان تلاش های خوبی  نموده است.

قاسمي در بخش ديگري از سخنان خود اظهار داشت: همه عزیزان در نظر دارند اگر آموزش و پرورش پویا، خلاق و اثر گذار باشد و با توجه به اصل رسالت خود، که همان رساندن انسان به حیات طیبه می باشد در ساحت های مختلف تربیتی فعالیت مي کند و برای آموزش مهارت های زندگی به کلیه دانش آموزان برای ورود به جامعه تلاش می کند زیرا رهبر معظم انقلاب فرموده است: کلیه ی ادارات به آموزش و پرورش کمک کنند و فکر نکنید که هزینه است بلکه سرمایه گذاری  است و خوشبختانه  ما در آموزش و پرورش در شاخص های مختلف رشد داشته ایم و موفق عمل کرده ایم. وي ادامه داد: در بعد آموزشی با برگزاری کلاس های تقویتی مستقیم در بسیاری از مدارس و انتخاب کد مدرسه برای کلیه دانش آموزان در روزهای جمعه کلاس گذاشتیم و اين کاری ست که براي اولين بار در کشور انجام شده است به نوعي كه  در دو مرحله فراخوان می دهیم و کلیه ی دانش آموزان سال سوم را دعوت و در دو روز همراه با پذیرایی کامل و ناهار و دعوت از معلمان توانمند و کلاس های رفع اشکال و حل تمرین گذاشتیم وي ادامه داد: در مقطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم  رشد خوشبختانه رشد قابل ملاحظه ای صورت گرفته است…

قاسمي گفت: در زمینه کنکور 3 همایش بزرگي را برای دانش آموزان با حضور اساتید برجسته داشتیم همچنين امسال سالن 660 نفری شرکت نفت و 550 نفری دانشگاه آزاد را حذف و تبدیل به 12 سالن 100 نفری که مربوط به خود اداره می باشد كرديم که از نظر روانی و شلوغ دانش آموزان مشكلي نداشته باشند و توانستيم آرامش خوبی را برای دانش آموزان فراهم نماييم ….

قاسمي ادامه داد: تغییرات بسیار خوبی در اداره صورت گرفته است. کیلو وات مصرف برق اداره را که همیشه 3 میلیون تومان جریمه داشت به 150 کیلو وات تبدیل نمودیم و دوایر پر تردد را برای رفاه حال همکاران به طبقه پایین آوردیم و بازسازی کامل نمودیم. از بدهی 150 میلیونی اداره مبلغ 120 میلیون تومان پرداخت شده است و بدهی 76 میلیون برق را به 14 میلیون كاهش داده ايم.  کلاس های هوشمند از 27 کلاس به 178 کلاس افزايش داشته است و هم آکنون 20 مدرسه روستایی از کلاس هوشمند برخوردارند که برای اولین بار این اتفاق صورت گرفته است. در زمینه ورزشی با راه اندازی سالن های متععد ورزشی در همه ی زمینه ها رشد خوبی صورت  گرفته و هم اکنون در حال اجرای زمین 1200 متری چمن مصنوعی می باشیم که به زودی افتتاح خواهد شد وي گفت: از نماینده محترم انتظار داریم در راه اندازی استخر دانش آموزان که فقط 20 درصد از کار آن باقی مانده است همکاری و پی گیری نماید و از جناب آقای دکتر حاجتی ریاست محترم سازمان برنامه ریزی که قول همکاری برای رفع مشکل استخر را دادند نیز تقدیر و تشکر می کنم.

رييس اداره آموزش و پرورش مسجدسليمان ادامه داد: خوشبختانه در سال گذشته چندین واحد آموزشی مانند دبستان پا گچ گدار، دبستان سیف آباد (چم آسیاب) دبستان شهید محمود کاظمی نژاد، دبیرستان دوره اول شهدای حجازی فر وارد مدار آموزش شدند و به زودی دبیرستان پاسدار باشگاه مرکزی و شبانه روزی هفت شهیدان نيز وارد مدار آموزش خواهند شد. مرکز مشاوره نشاط و مرکز آموزش خانواده پیوند و پژوهش سرای علی مردان خان افتتاح و به بهره برداری رسیده اند. کار درمانگاه فرهنگیان به مراحل پایانی نزديك شده است و در حال تعمیر و آماده سازی ساختمانی هستیم كه مجوزهای لازم نيز اخذ گرديده است و ان شالله بزودی به بهره برداری خواهد رسيد.

در بعد فعالیت های پرورشی 31 مقام استانی و 3 مقام کشوری در زمینه نقاشی، وبلاگ نویسی و سخنوری داریم که خانم فاطمه ابراهیمی دو شب پیش در جلسه ای که آقای دکتر ظریف وزیر امور خارجه و دکتر فانی وزیر آموزش و پرورش حضور داشتند مورد تقدیر و تشکر قرار گرفت. همچنين در فعاليت هاي فرهنگي و هنري 33 مقام استاني و سه مقام كشوري به دست آورده ايم. وي با اعلام اين كه اعزام تمامي دانش آموزان پايه دوم به اردوي راهيان نور و بازديد از مناطق عملياتي، اهداء جوايز به تمامي همكاران كه صد درصد در علوم پايه قبولي داشته اند، احداث و راه اندازي مجموعه رفاهي فرهنگيان شماره دو تالار بزرگ آفتاب و… بخشي از فعاليت هاي اين اداره بوده است به سخنان خود پايان داد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=22974

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.