• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
1

استاندار خوزستان در نشست با مديران مسئول و سردبيران رسانه هاي خوزستان :
هیچ کس در این استان به اندازه ی من نیاز به نقد ندارد چون هیچ کس به اندازه ی من اختیار ندارد/ استاندار را نقد کنید و هیچ واهمه ای نداشته باشید و بدانید که من اهل شکایت نیز نیستم

  • کد خبر : 22942
  • ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- نشست شریعتی استاندار خوزستان با مدیران مسئول و سردبیران رسانه های استان برگزارشد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان استاندار خوزستان در این دیدار گفت: با ایجاد وفاق، همدلی و همگرایی می توان فضایی امن را برای جامعه ایجاد کرد تا از این طریق، بسترهای لازم برای سرمایه گذاری […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- نشست شریعتی استاندار خوزستان با مدیران مسئول و سردبیران رسانه های استان برگزارشد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان استاندار خوزستان در این دیدار گفت:

با ایجاد وفاق، همدلی و همگرایی می توان فضایی امن را برای جامعه ایجاد کرد تا از این طریق، بسترهای لازم برای سرمایه گذاری و اشتغال مولد در خوزستان فراهم شود و بتوانیم فرصت های جدیدی را برای اشتغال جوانان تامین کنیم تا زندگی بهتری را در استان خوزستان شاهد باشیم.

شریعتی ادامه داد: خداوند رحمتش را بر ما کامل کرده است و این ما هستیم که باید فرصت ها را بشناسیم و نوع روابط با همدیگر را فرا بگیریم. ما باید یاد بگیریم به جای دعوا و اتهام ، با گفت و گو مسائل را حل و فصل کنیم و به تعبیری به بلوغ برسیم. استاندار خوزستان همچنین تاکید کرد که باید شرایط لازم برای آوردن ثروت به خوزستان فراهم شود.

شریعتی با اظهار این که همواره منتظر شنیدن نقد می باشد، گفت: عبارت ” نقد منصفانه ” غلط است، چون ممکن است نقد از نظر کسی که مورد نقد قرار می گیرد منصفانه نباشد. در واقع کسانی که نقد را می خوانند باید به منصافه یا غیر منصفانه بودنش پی ببرند. من حتی تخطئه را یک موهبت می دانم و معتقدم هیچ کس در این استان به اندازه ی من نیاز به نقد ندارد چون هیچ کس به اندازه ی من اختیار ندارد و اگر نقد صورت نگیرد، این اختیارات ممکن است منجر به اشتباه های بزرگ شود و اگر اشتباه های بزرگ رخ دهد، خسارت های بزرگی ایجاد می کند. از هر طریقی که من را نقد کنید دست شما را می بوسم. در روزنامه ها و رسانه ها و حتی با تماس تلفنی، ارسال پیامک و … استاندار را نقد کنید و هیچ واهمه ای نداشته باشید و بدانید که من اهل شکایت نیز نیستم.

شوشان

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=22942

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. درود بر غیرت و حمیت شریف دکتر شریعتی.

  2. تا باشد از این حرف ها و مسئولین یاد بگیرند که برخی نگند ما فلان نهاد هستیم و هیچ کس نباید نقدمون کنه یا بعضیا دور خودشون حصار میکشن و………….

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.