• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
0

ميلاد ميداودي استقلالی ترین فوتبالیست دنیا

  • کد خبر : 2292
  • ۰۸ شهریور ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۵

نکته جالب برای ميلاد میداودی بازيكن مسجدسليماني استقلال خوزستان این است که او تنها بازیکنی است که برای سه تیم استقلال اهواز، استقلال تهران و استقلال صنعتی خوزستان بازی کرده است. به نوعی هر تیمی با نام استقلال که وارد لیگ برتر شده است میلاد سابقه حضور در این تیم‌ها را دارد و در همه […]

نکته جالب برای ميلاد میداودی بازيكن مسجدسليماني استقلال خوزستان این است که او تنها بازیکنی است که برای سه تیم استقلال اهواز، استقلال تهران و استقلال صنعتی خوزستان بازی کرده است. به نوعی هر تیمی با نام استقلال که وارد لیگ برتر شده است میلاد سابقه حضور در این تیم‌ها را دارد و در همه آنها هم شماره 10 پوشیده است.

میلاد میداودی را می توان به عنوان تنها بازیکنی نام برد که در سه تیم استقلال تهران، اهواز و خوزستان بازی کرده است! بعضی از بازیکنان وجود دارند که اخلاق و انتخاب‌های جالبی دارند و از این منظر شهرت دارند. برای مثال کریمی به غیر از یک الی دو مقطع همیشه لباس قرمز پوشید و حتی در بایرن مونیخ. فرهاد مجیدی هم بعد از پیوستن به استقلال لباس تیم دیگری در داخل کشور را نپوشید و حتی وقتی با امیر قلعه نویی به مشکل خورد ترجیح داد از فوتبال خداحافظی کند و به پیشنهاد سایر تیم‌های لیگی جواب نه بدهد.

میلاد میداودی هم به نوعی از همین دست بازیکنان است. میداودی مهاجم مسجدسلیمانی استقلال خوزستان فردا باید در مقابل تیم سابقش استقلال تهران قرار بگیرد. اما نکته جالب برای میداودی این است که او تنها بازیکنی است که برای سه تیم استقلال اهواز، استقلال تهران و استقلال صنعتی خوزستان بازی کرده است. به نوعی هر تیمی با نام استقلال که وارد لیگ برتر شده است میلاد سابقه حضور در این تیم‌ها را دارد و در همه آنها هم 10 پوشیده است. البته میداودی در سال‌هایی دورتر و به دلیل سربازی در پاس تهران هم بازی کرد و سال گذشته هم در یک نیم فصل برای آلومینیوم هرمزگان بازی کرد و مدتی هم حضور ناموفقی در الاهلی داشت. اما مهم ترین دوران فوتبالی‌اش را در تیم های استقلالی سپری کرد.

میلاد از خانواده‌ای کاملا استقلالی به فوتبال ایران معرفی شد و تعصب‌اش به این نام را هم این گونه پاسخ داد. باید دید میداودی می‌تواند امسال هم به دوران اوجش بازگردد و عصای دست ویسی شود یا خیر؟!

گل

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=2292

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.