• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
2

اولين شكست نفتي ها با سهراب بختياري زاده

  • کد خبر : 22889
  • ۳۰ تیر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۰

باشگاه روزنامه نگران مسجدسليمان- تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در چارچوب یک دیدار دوستانه موفق شد مقابل نفت مسجدسلیمان در ورزشگاه تختی آبادان به پیروزی برسد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، تیم‌های فوتبال صنعت نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان عصر ديروز در ورزشگاه تختی شهر آبادان مسابقه‌ای تدارکاتی برگزار کردند که این […]

باشگاه روزنامه نگران مسجدسليمان- تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در چارچوب یک دیدار دوستانه موفق شد مقابل نفت مسجدسلیمان در ورزشگاه تختی آبادان به پیروزی برسد.
به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، تیم‌های فوتبال صنعت نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان عصر ديروز در ورزشگاه تختی شهر آبادان مسابقه‌ای تدارکاتی برگزار کردند که این مصاف با نتیجه یک بر صفر به نفع نفت آبادان به اتمام رسید.
گل صنعت نفت را در این مسابقه زلیکانی در دقیقه ۷۸ روی پاس حکیم نصاری وارد دروازه تیم میهمان کرد.
با وجود گرمای شدید هوای آبادان، نزدیک به ۳ هزار نفر هوادار خونگرم و متعصب در این مسابقه حضور یافتند تا ازتیم خود حمایت کنند.
صنعت نفت در اولین مسابقه خود روز دوشنبه در ورزشگاه یادگار امام (ره) شهر قم از ساعت ۲۰ و ۴۵ به مصاف تیم صبای این شهر خواهد رفت.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=22889

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. با این همه تغییرات در تیم نفت از کادر فنی تا بازیکنان به نظر م نتیجه بدی نیست
    اقای بختیاری زاده نباید سرمربی میشد به دلایل زیاد اما حالا سرمربی تیم و چند روز دیگه مسابقات شروع خواهد شد  اگر به دنبال پیشرفت تیم و شهر هستیم باید همه جوره حمایت کنیم  حق شهر اولینها این نیست جایی که بیشتر شهرها دارای دو یا سه تیم فوتبال هستند  البته این واقعیته بیشتر به خود ما بر میگرده بهتره مسائل و ناراحتی های شخصی  رو کنار بزاریم ..
    همه ی ما عاشق شهرمونیم و پیشرفت شهر اما از محله و شهر و طایفه بیایم بیرون و به این تیم به عنوان تنها نماینده بختیاریها در سراسر کشور  نگاه کنیم … واقعا ظرفیت این شهر  اسم نمیارم اما به اندازه یه شهر کوچک تو یه استان دیگه نیست؟

  2. با سهراب بختیاری زاده،نفت به دسته دو سلام نکند خوب است

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.