• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11766اخبار امروز : 1
2

حجت الاسلام اميني در همایش کارگزاران شورای نگهبان:
نقد عملکرد بسیار مفید است ولی باید در نقدها انصاف را رعایت کرد

  • کد خبر : 22864
  • ۲۸ تیر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۱

  باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- صبح امروز حجت‌الاسلام محمد صادق امینی امام جمعه مسجدسليمان در همایش کارگزاران شورای نگهبان كه در شهرستان رامهرمز برگزار شده بود اظهار کرد: ما فدایی شهدا هستیم و شورای نگهبان حافظ ارزش‌ها و قوانین نظام جمهوری اسلامی است. وی ادامه داد: تفکر غربی سعی می‌کند با ایجاد شبهه در تمامی […]

 

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- صبح امروز حجت‌الاسلام محمد صادق امینی امام جمعه مسجدسليمان در همایش کارگزاران شورای نگهبان كه در شهرستان رامهرمز برگزار شده بود اظهار کرد: ما فدایی شهدا هستیم و شورای نگهبان حافظ ارزش‌ها و قوانین نظام جمهوری اسلامی است. وی ادامه داد: تفکر غربی سعی می‌کند با ایجاد شبهه در تمامی رسته‌های فکری ما نفوذ کند و ما را از حرکت روبه‌جلو بازدارد.

امام‌جمعه مسجدسلیمان تصریح کرد: دولت‌ها همه نقاط ضعف و قوت داشته‌اند، لذا نقد عملکرد بسیار مفید است ولی باید در نقدها انصاف را رعایت کرد. وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری افزود: باید شجاع بود و تغییر نکرد و حرف حق را بزنیم اما بر موج جوسازی سوار نشویم و برای نظام مشکل ایجاد نکنیم.

وی با اشاره به حسن‌های مذاکرات هسته‌ای گفت: با توجه به عدم نتیجه‌گیری مطلوب از این مذاکرات باید تا دیر نشده به سمت اقتصاد مقاومتی برویم و آن را به مرحله اقدام و عمل برسانیم.

امینی ضمن تأکید بر مبارزه با دریافت حقوق نجومی عنوان کرد: مردم جامعه ما خوب می‌فهمند و اگر علیه حقوق میلیونی افراد رده‌ بالا حرفی نمی‌زنند براثر فهم و درک آنها از شرایط موجود مملکت است. امام‌جمعه مسجدسلیمان در پایان گفت: دستگاه‌های مربوطه باید به‌طور جدی و عینی و روشن با این‌گونه افراد و حقوق نجومی آنها برخورد کنند و ضمن برگرداندن پول‌های دریافتی به بیت‌المال، به‌صورت روشن به مردم گزارش دهند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در این همایش که به مناسبت سالگرد شورای نگهبان برگزار شد جمعی از مسئولان و کارگزاران این شورا در رامهرمز حضور داشتند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=22864

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.