• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
1

پایان مسابقات گلف قهرمانی استان و شناسایی ترکیب تیم منتخب استان خوزستان

  • کد خبر : 22861
  • ۲۸ تیر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مسابقات انتخابی قهرمانی استان خوزستان با شناخت نفرات برتر و مشخص شدن ترکیب تیم منتخب خوزستان جهت حضور در مسابقات قهرمانی کشور خاتمه یافت . به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی هیأت گلف مسجدسلیمان، طی این مسابقات که از روز شنبه در شهر مسجدسلیمان […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مسابقات انتخابی قهرمانی استان خوزستان با شناخت نفرات برتر و مشخص شدن ترکیب تیم منتخب خوزستان جهت حضور در مسابقات قهرمانی کشور خاتمه یافت . به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی هیأت گلف مسجدسلیمان، طی این مسابقات که از روز شنبه در شهر مسجدسلیمان و با حضور 12 گلف باز خوزستانی آغاز شد و تا شامگاه دیشب ادامه داشت در بخش رده ی سنی زیر 18 سال آقایان سورنا صادقی، سجاد سلیمانی، سجاد قنبری و امیر غلام نژاد موفق به راهیابی به مسابقات کشوری شدند. در رده ی سنی 30 تا 18 سال نیز آقایان سجاد کرمپور، عباس قنبری، محمد شیخ زاده، شاهرخ قنبری و یونس قنبری توانستند با کسب امتیازات لازم به تیم منتخب خوزستان راه یابند.پیش از این نیز با پایان رقابت های بخش بانوان، خانم ها الهام طالبی، ملیحه پوریا زاده، قشنگ پوریا زاده و سلطنت حمزه ای توانستند جواز راهیابی به تیم منتخب خوزستان را کسب نمایند.

شایان ذکر است مسابقات قهرمانی کشور از تاریخ نهم لغایت دوازدهم مرداد ماه با حضور تیم های منتخب استان های کشور به میزبانی شهر تهران برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=22861

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.