• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 0
1

وزیر کشور: عجله ای در تعیین استانداران ندارم/ سیاسیون افراطی در وزارت کشور جایی نخواهند داشت

  • کد خبر : 2286
  • ۰۸ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۱

رحمانی فضلی گفت: افراد سیاسی افراطی و افرادی که در موضوعات اجتماعی تندترین موضع را بگیرند قطعا در وزارت کشور جایی نخواهند داشت. باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- وزیر کشور در مراسم گرامی داشت شهدای هشت شهریور و شهیدان رجائی و باهنر گفت: ارزیابی دقیقی در تعیین استانداران بومی در نظر خواهیم گرفت و عجله ای […]

رحمانی فضلی گفت: افراد سیاسی افراطی و افرادی که در موضوعات اجتماعی تندترین موضع را بگیرند قطعا در وزارت کشور جایی نخواهند داشت.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- وزیر کشور در مراسم گرامی داشت شهدای هشت شهریور و شهیدان رجائی و باهنر گفت: ارزیابی دقیقی در تعیین استانداران بومی در نظر خواهیم گرفت و عجله ای در تعیین استانداران ندارم.

وی بیان داشت: نخستین تصمیم بنده بعد از تعیین استانداران تشکیل هسته اقتصادی در هر استان است تا از سرمایه‌گذاری در چاچوب قانون دفاع شود. رحمانی فضلی با اشاره به توصیه خود به نمایندگان استا‌ن‌ها برای معرفی سه یا چهار گزینه برای انتخاب استانداران، افزود: استانداری باید انتخاب شود که از نظر فکری معتدل باشد چراکه ما افراطی‌گری هیچ شخص یا گروهی را نمی‌پذیریم.

وی ادامه داد: افراد سیاسی افراطی و افرادی که در موضوعات اجتماعی تندترین موضع را بگیرند قطعا در وزارت کشور جایی نخواهند داشت. وزیر کشور دیگر ویژگی برای انتخاب استانداران را داشتن دید اقتصادی و توان تجهیز منابع استان عنوان داشت و افزود: سابقه مفید از دیگر ویژگی مدنظر برای انتخاب استاندار خواهد بود. وی در همین زمینه اظهار داشت: برخی می‌گویند فلان فرد برای این کار خوب است و 15 سال هم سابقه دارد اما من می‌گویم این فرد در این 15 سال هرجا رفته آنجا را خراب کرده است.

رحمانی فضلی بیان داشت: استاندار باید پاک دست باشد و به بیت‌المال چشم طمع نداشته باشد چراکه انسان اگر خودش پاک دست باشد نمی‌گذارد دیگران نیز سوء استفاده کنند. وی از دیگر ویژگی استانداران را قبول برنامه‌های دولت تدبیر و امید دانست و گفت: برخورداری از قدرت تعامل هم با مردم و نیز با علما، روحانیت و ائمه جمعه و به خصوص با نماینده ولی فقیه در استان به صورت شفاف و روشن دیگر ملاک برای انتخاب استانداران است. وزیر کشور افزود: البته این تعامل به معنای تداخل مسئولیت‌ها نیست بلکه این تعامل با هدف وحدت و کمک گرفتن صورت می‌گیرد. وی به لزوم تعامل استانداران با وزرا اشاره کرد و گفت: با این ویژگی‌ها تمام انرژی خود را به کار خواهیم بست تا مسیر کار را به روشی صحیح که مد نظر رهبری باشد، طی شود.

منبع/ مـهـر

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=2286

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.