• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
0

سرپرست نفت مسجدسليمان: با آمادگي وارد مسابقات خواهيم شد

  • کد خبر : 2280
  • ۰۸ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۳

در تاريخ 24 شهريور در جام حذفي بايد اولين بازي امان را در مسجدسليمان با تيم فوتبال پيكان انجام  بدهيم باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مهندس حسين فرجي سرپرست تيم فوتبال نفت مسجدسليمان در گفتگو با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان آخرين وضعيت تيم فوتبال نفت را تشريح كرد. وي گفت: شب گذشته با پايان […]

در تاريخ 24 شهريور در جام حذفي بايد اولين بازي امان را در مسجدسليمان با تيم فوتبال پيكان انجام  بدهيم

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مهندس حسين فرجي سرپرست تيم فوتبال نفت مسجدسليمان در گفتگو با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان آخرين وضعيت تيم فوتبال نفت را تشريح كرد. وي گفت:

شب گذشته با پايان يافتن اردوي ده روزه امان در استان چهار محال و بختياري به مسجدسليمان بازگشتيم. فرجي ادامه داد: در اين اردو دو بازي تداركاتي با تيم هاي شهرداري بندر عباس و شاهين چهار محال برگزار و موفق شديم در اولين بازي تيم شهرداري را با نتيجه 1 بر صفر و تيم شاهين را با نتيجه 5 بر 1 شكست دهيم.

سرپرست تيم فوتبال نفت مسجدسليمان گفت: در تاريخ 24 شهريور در جام حذفي بايد اولين بازي امان را در مسجدسليمان با تيم فوتبال پيكان انجام  بدهيم و پس از آن در نظر داريم 2 بازي تداركاتي با تيم هاي ليگ برتري انجام تا انشالله با آمادگي كامل اولين بازي فصل جديد را در تاريخ 31 شهريور در همدان با تيم فوتبال پاس اين شهرستان انجام بدهيم.

فرجي گفت: تقريباً 95 در صد تيم بسته شده است. در اردوي بروجن با 3 نوبت كار بدنسازي در روز، بچه ها تمرينات فشرده اي را  پشت سر گذاشته و به اميد خدا با آمادگي خوبي وارد مسابقات خواهيم شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=2280

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.