• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11718اخبار امروز : 2
0

استاندار خوزستان:
وزارت نفت 30 درصد اعتبار بهسازی جاده مسجدسلیمان ـ اهواز را تقبل کند

  • کد خبر : 22791
  • ۲۳ تیر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- استاندار خوزستان بر لزوم تامین 30 درصد اعتبارات مورد نیاز برای بهسازی جاده مسجدسلیمان ـ اهواز توسط وزارت نفت تاکید کرد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، غلامرضا شریعتی در جلسه شورای برنامه ریزی استان که امروز، 23 تیرماه در محل استانداری خوزستان برگزار شد با تاکید بر لزوم […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- استاندار خوزستان بر لزوم تامین 30 درصد اعتبارات مورد نیاز برای بهسازی جاده مسجدسلیمان ـ اهواز توسط وزارت نفت تاکید کرد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، غلامرضا شریعتی در جلسه شورای برنامه ریزی استان که امروز، 23 تیرماه در محل استانداری خوزستان برگزار شد با تاکید بر لزوم تامین اعتبار برای چندین پروژه در شهرهای دشت آزادگان، هویزه، دارخوین و همچنین جاده مسجدسلیمان – اهواز اظهار کرد: در سفری که آقای زنگنه وزیر نفت طی چند روز گذشته و در جریان حادثه پتروشیمی بوعلی سینا به ماهشهر داشت فرصت را غنیمت شمردیم و از وی تقاضا کردیم با توجه به مشکلاتی که جاده مسجدسلیمان ـ اهواز دارد و حادثه خیز بودن، 30 درصد از هزینه‌های بهبود این پروژه را تقبل کند که قرار شد وزیر نفت نتیجه را به ما اعلام کند.

همچنین در ادامه احمد سیاحی، معاون عمرانی استاندار خوزستان نیز با بیان این که بحث راه‌ها در استان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، گفت: در کنار موضوع راه باید به مسائلی نظیر آب شرب، کشاورزی و ورزش و جوانان نیز توجه کرد.

وی افزود: کارهایی در اولویت رسیدگی در استان قرار می‌گیرد که بیشترین میزان اثربخشی را در ارتباط با حل مشکلات مردم داشته باشد.

معاون امور عمرانی استاندار خوزستان تاکید کرد: جهت به ثمر رسیدن پروژه‌ها، بسیاری از آن‌ها را می‌توان به خود سازندگان آن پروژه‌ها واگذار کرد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=22791

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.