• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 2
1

عبدالمجید باقری نیا
خدا به سهراب رحم کند/ در مسجدسليمان فقط بايد ببري تا بتواني مربي گري كني

  • کد خبر : 22743
  • ۱۹ تیر ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از ورزش3، مجید باقری نیا سرمربی سابق تیم های استقلال اهواز، استقلال خوزستان، فولاد خوزستان، نفت مسجدسلیمان، فولاد یزد و … اظهار داشت: کار کردن در مسجدسلیمان سخت است چرا که من خودم تجربه حضور در اینجا را دارم، امیدوارم سهراب […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از ورزش3، مجید باقری نیا سرمربی سابق تیم های استقلال اهواز، استقلال خوزستان، فولاد خوزستان، نفت مسجدسلیمان، فولاد یزد و … اظهار داشت: کار کردن در مسجدسلیمان سخت است چرا که من خودم تجربه حضور در اینجا را دارم، امیدوارم سهراب با دقت و ظرافت بتواند کار کند. در آنجا کاری به اسم و رسم و تعداد بازی ملی ندارند، فقط باید ببری تا بتوانی آنجا مربی گری کنید. چرا که تعدادی مربی هستند که مدعی نیمکت هستند و مشکل ساز می شوند.

گمان من این است که مسئولان نفتی نمی خواهند لیگ برتری شوند. چرا که در لیگ یک از امکانات دولتی استفاده می کنند و در لیگ برتر نمی توانند استفاده کنند، هنوز از سال لیگ برتر من و خیلی از بازیکنان پول طلب داریم و هیچ کس جواب گوی ما نیست، همه حرف هایم را در یک جمله بگویم خدا به سهراب رحم کند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=22743

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 3
  1. ده هفته حضور باقری نیا با نفت در لیگ برتر از 30 امتیاز تیم نفت بدون حتی یک برد فقط 5 امتیاز بدست اورد سوال از اقای باقری نیا : به گفته کارشناسان فوتبال چهار تا شش هفته برای اینکه تیم به پختگی لازم برسه کافیه ایا ده هفته مدت کمیه برای نتیجه گرفتن؟ تیمی که توسط خود شما بسته شد؟

  2. جناب باقری نیا تحلیل شما در خصوص مسجد سلیمان منصفانه نیست ، به شما به اندازه کافی فرصت داده شد ولی متاسفانه عملکرد جنابعالی مطلوب نبود . چه در بستن تیم وچه از نظر فنی و هدایت . در همه جای دنیا و ایران تا  مدتی به مربی فرصت می دهند . حا میان و تماشگران تیم نفت مسجد سلیمان با تمام قدرت و حوصله از تیم و سرمربی با دانش جناب آقای سهراب بختیاری زاده حمایت خواهند کرد امیدواریم که تیم  نتیجه بگیرد و به لطف خداوند و کمک همه به لیگ برتر راه یابد .
    پیروز باشید .

  3. آقای عزیز همه میدونم که شما کلاً تیم نفت رو نابود کردید دیگه این حرفها چه معنی ای میده من نمیدونم!!!!!!

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.