• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
1

واكنش نماينده مسجدسليمان به بركناري پروفسور كرمزاده

  • کد خبر : 22683
  • ۱۶ تیر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- در پي بركناري پروفسور كرمزاده از رياست دانشكده علوم رياضي، علي عسگر ظاهري نماينده مردم مسجدسليمان، هفتكل، لالي و انديكا در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان نسبت به اين تغيير واكنش نشان داد. وي اظهار داشت:پروفسور كرمزاده در جهان علم نياز به معرفي ندارد […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- در پي بركناري پروفسور كرمزاده از رياست دانشكده علوم رياضي، علي عسگر ظاهري نماينده مردم مسجدسليمان، هفتكل، لالي و انديكا در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان نسبت به اين تغيير واكنش نشان داد.

وي اظهار داشت:پروفسور كرمزاده در جهان علم نياز به معرفي ندارد و يكي از نام آوران جامعه رياضي ايران و جهان است. وي ادامه داد: اگر چه تغییر مدیران امری است اجتناب ناپذیر، اما اين در صورتي ست که جایگزین وي دارای سوابق مدیریتی،کاری و انگیزه خدمت برتری نسبت به مدیر قبلی داشته باشد. ظاهري گفت: پروفسور کرم زاده از چهره هاي ماندگار رياضي دنياست كه به خاطر تلاش برای عمومی کردن علم ریاضی، موفق به کسب جایزه ترویج علم ایران و لوح تقدیر ویژه شد كه به اعتقاد بنده جابجايي ايشان بسيار نسنجيده و غير كارشناسي بوده است. نايب رييس مجمع نمايندگان خوزستان در بخش ديگري از سخنان خود گفت: بنده به جد پيگير اين مسئله و خواهان تجديد نظر در اين رابطه خواهم بود و اجازه نخواهم داد نخبه كشي در خوزستان رواج پيدا كند.

لازم به ذكر است پروفسور کرم زاده در سال ۱۳۲۴ در شهر مسجدسلیمان متولد شد. وي در سال ۱۳۸۴ بعنوان چهره ماندگار کشور معرفی شد. کرم‌زاده در سال ۱۳۴۸ در رشته ریاضیات محض از دانشگاه تهران، مدرک کارشناسی خود را گرفت. سپس در دانشگاه اکستر بریتانیا مشغول به تحصیل گشت. وی مدارک کارشناسی ارشد و دکترای خود را به ترتیب در سال‌های ۱۳۵۰ و ۱۳۵۳ در رشته جبر اخذ نمود. در ۲۷ سالگی مفتخر به اخذ دکترای ریاضی از این کشور شد و بلافاصله در دانشگاه جندی شاپور اهواز مشغول به کار شد. از او تاکنون مقالات بسیاری حاوی ریاضی اصیل در مجلات خارجی، به چاپ رسیده‌است.

پروفسور کرم‌زاده، علاوه بر شرکت در کنفرانس‌های ریاضی خارج از کشور و ایراد سخنرانی در چندین المپیاد جهانی ریاضی، در چندین دوره نیز به عنوان سرپرست تیم اعزامی ایران در المپیاد جهانی ریاضی حضور داشته‌است. کرم‌زاده در سال ۱۳۵۳ به عنوان عضو فعال انجمن ریاضی آمریکا (AMS) شروع به فعالیت کرد، که کماکان نیز با این انجمن، در حال همکاری می‌باشد. وی از سال ۱۳۵۴ تا ۱۳۵۸ به عنوان رئیس دانشکده علوم ریاضی و کامپیوتر دانشگاه جندی شاپور مشغول به كار بود. عضویت در مجامع علمی،انجمن ریاضی ایران، انجمن ریاضی آمریکا،انجمن ریاضی انگلستان، انجمن ریاضی ژاپن اتحادیه ریاضی معلمان آمریکا  همچنين مدیر گروه ریاضی از سال ۱۳۵۴ تا ۱۳۵۶، رئیس دانشکده علوم ریاضی از ۱۳۵۶ تا ۱۳۵۸، مدیر گروه ریاضی از ۱۳۶۵ تا ۱۳۸۰، رئیس دانشکده علوم ریاضی از ۱۳۸۰ تا۱۳۸۶، عضو هیأت ممیزه دانشگاه شهید چمران، عضو شورای دانشگاه شهید چمران، عضو کمیته پژوهشی دانشگاه شهید چمران عضو تیم سرپرستی دانش آموزان المپیاد ریاضی به مدت ۱۴ سال از سال ۱۳۶۷، در چندین دوره متوالی عضو و سرپرست کمیته برگزاری ریاضی دانشجویی،عضو هیأت تحریریه مجلات نشر ریاضی، ولتن انجمن ریاضی ایران،مجله علوم دانشگاه تربیت معلم،مجله ریاضی دانشکده علوم دانشگاه تهران ،مجله علوم دانشگاه شهید چمران از سوابق ايشان مي باشد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=22683

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 13در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 13
  1. درود بر شرفت مرد بختياري

  2. پروفسور كرمزاده را حمايت مي كنيك به هر دليل چه بركنار شده باشد چه مجبور به استعفايش كرده باشند غير قابل قبول است و رييس دانشكده بايد پاسخگو باشد.

  3. از دكتر يوسفي هم درخواست مي كنيم نسبت به اين قضيه ورود كند درود بر حاج عسگر ظاهري

  4. همانطور كه تو دانشگاه آزاد مسجدسليمان نخبه ها رو يكي يكي سر بريدن

  5. تشکر از جناب مهندس ظاهری و حمایت ایشان از پروفسور کرمزاده ..
    از مهندس ظاهری درخواست دارم یک فرصتی بگذارید و وضعیت دانشگاه آزاد مسجدسلیمان را هم بررسی کنید
    مدیر غیر بومی ریاست دانشگاه را برعهده گرفته اند که با وجود افراد توانمند در دانشگاه واقعا جای سوال دارد…

  6. درود بر پروفسور كرمزاده افتخارو مايه مباهات ايل بختياري و درود بر شرف فرزند راستين مسجدسليمان حاج عسگر ظاهري بخاطر و اكنش شفاف در حمايت از پروفسور كرمزاده

  7. جادارد صمیمانه از سابقه درخشان پروفسور کرمزاده این مایه مباهات بختیاری تقدیر نمود وهمچنین ازجناب آقای ظاهری نماینده محترم مردم درمجلس شوراي اسلامي بخاطر اهمیت دادن به احقاق حق این چهره ملی وجهانی تشکر نمود.

  8. درود بر پرفسور کرمزاده افتخار بختیاری ها ….
    دمت گرم آقای ظاهری بابت حمایت ها

  9. به احترامت استاد تمام،کلاه از سر بر میدارم،امیدوارم سایه ات سالیان سال بر سر بچه های این کشور باشد

  10. با درود و سپاس بیکران به پروفسور کرمزاده ، از جناب آقای ظاهری بابت این واکنش و حمایت سپاسگزارم و امیدوارم با پیگیری جناب آقای ظاهری به عنوان نایب رییس مجمع نمایندگان خوزستان و درخواست از کلیه اعضا مجمع برای حمایت از این نخبه گرانقدر نسبت به این رویه نادرست ایشان به سمت خویش بازگردند با اینحال پروفسور کرمزاده در دل همه بختیاری ها و جامعه علمی ایران قرار دارد و اینگونه برخوردهای ناثواب از وجاهت علمی و حرمت شخصیتی ایشان نمی کاهد .

  11. درود بر پروفسور دکتر امیدعلی کرمزاده فیلسوف وریاضی دان بین المللی.و درود بر حامیان وی.

  12. با سلام هیچ شکی در سوابق دکتر کرم زاده نیست ولی جایگزین ایشان پرفسور چینی پرداز هستن که تنها گزینه پیشنهادی از طرف خود پرفسور کرم زاده میتونه باشه و سوابق ایشان کمتر از اقای کرم زاده نیست 

  13. پروفسور کرمزاده همانند بزرگان دیگر این سرزمین نامشان جاوید خواهد ماند…

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.