• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
2

موج تغييرات در شهرداري مسجدسليمان همچنان ادامه دارد/ 2 تغيير جديد در شهرداري

  • کد خبر : 22610
  • ۱۳ تیر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- تغييرات در شهرداري مسجدسليمان اين بار به دفتر فني شهردراي رسيد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان با حكم عبدالله قاسمي يونس احمدپور به عنوان معاونت فني عمراني شهرداري مشغول به كار گرديد پيش از اين احمد زمانپور مسئوليت دفتر فني را بر عهده داشت. همچنين پس از استعفاي […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- تغييرات در شهرداري مسجدسليمان اين بار به دفتر فني شهردراي رسيد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان با حكم عبدالله قاسمي يونس احمدپور به عنوان معاونت فني عمراني شهرداري مشغول به كار گرديد پيش از اين احمد زمانپور مسئوليت دفتر فني را بر عهده داشت. همچنين پس از استعفاي علي جهانگيري كه مدتي كوتاه به عنوان رييس بازرسي شهرداري مشغول به كار شده بود در حكمي از سوي شهردار مسجدسليمان ايمان ورناصري به عنوان سرپرست بازرسي شهرداري مسجدسليمان انتخاب گرديد.

لازم به ذكر است؛ با روی کار آمدن عبدالله قاسمی؛ به عنوان شهردار مسجدسلیمان؛ طی هفته های گذشته احکام جداگانه ای از سوي ایشان صادر گردیده و طبق آن سیروس عالیپور به سمت سرپرست امورمالی شهرداری، رحیم ورناصری به عنوان مسول دفتر شهردار و سرپرست روابط عمومی، محمد حاتمی مسول اسبق دفتر شهردار به عنوان سرپرست سنگ شکن و کارخانه آسفالت، رجب چراغی به عنوان مسول کارپردازی، نبی الله تقی پور به عنوان مسئول کشتارگاه دام؛ عباس نوذری به عنوان مسول اجرای احکام؛ معرفی و مشغول به کار گردیدند؛ هم چنین محمد زراسوند علی پور اولین نیروی این تغییرات؛ به سمت مدیر اداری و مالی منصوب شدند.شنيده ها از منابع رسمی حاكي از آن است به زودی در دیگر واحدها تغییرات اساسی صورت خواهد گرفت.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=22610

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. شهردار باید دنبال جوانان متخصص در سمت های مربوطه باشه نه اسم ها و طوایف و …..

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.