• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
1

امام جمعه مسجدسلیمان :
از رئیس جمهور به خاطر اقدام قاطعانه در بركناري مدیران بانک هایی که حقوق نامتعارف می گرفتند تشكر مي كنم / بعضي سنت ها در شان پایتخت فرهنگی ایل بختیاری نیست

  • کد خبر : 22607
  • ۱۲ تیر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان: حجت الاسلام امینی در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه مسجدسليمان گفت: دنیا فهمیده که تنها را نجات، راه مقاومت در برابرجبهه های کفر و نفاق است. حجت الاسلام امینی امام جمعه مسجدسلیمان در خطبه هاي نماز جمعه مسجدسلیمان با اشاره به برپایی هیات های مذهبی در نقاط مختلف کشور گفت: […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان: حجت الاسلام امینی در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه مسجدسليمان گفت: دنیا فهمیده که تنها را نجات، راه مقاومت در برابرجبهه های کفر و نفاق است. حجت الاسلام امینی امام جمعه مسجدسلیمان در خطبه هاي نماز جمعه مسجدسلیمان با اشاره به برپایی هیات های مذهبی در نقاط مختلف کشور گفت: برپایی مراسمات مذهبی و هیات ها به کشورهای همسایه مان هم سرایت کرده و پادشاهان بحرین از این که تصاویر امام (ره) و رهبری در هیات های مذهبی این کشور نصب شده معترض و عصبانی هستند.

وی با بیان این که باید روی آرمان های اسلامی مان ایستادگی کنیم افزود: ملتی که چندهزار کیلومتر دور تر از فلسطین است در میدان داری و افتخار آفرینی آماده تر از همه کشورهای مسلمان است و دیگر کشورها از ما الگوبرداری می کنند و روحیه مقاومت و استکبار ستیزی مان بیش از گذشته در پیکر نیمه جان بشریت دمیده می شود.

امینی اظهار داشت: از حدود هفتاد سال پیش در یک توطئه مرموز و پیچیده سران سلطه جو و دغل باز یهودی که پشت پرده سازمان ملل و بانک های بین المللی  هستند پروتکل هایی را نوشتند و نوک پیکانشان حمله و تهاجم به دین اسلام بود و با حمایت انگلیس خبیث و فرانسه و آمریکا  سعی بر تشکیل خاورمیانه جدید با محوریت اسرائیل داشتند  اما با هوشیاری ملت ایران و بصیرت رهبر معظم انقلاب خاورمیانه آنها دقیقا در نقطه عکس محقق شد و منطقه ای بیدار و مقاوم با محوریت ایران اسلامی تشکیل شد.

امام جمعه مسجدسلیمان عنوان داشت: خوشبختانه مردم ما هر ساله هوشمندانه تر به میدان می آیند, مردم به روز  قدس به عنوان یک مناسبت تکراری نگاه نمی کنند بلکه روز قدس را روز اسلام و روز مسلمین می دانند و روز قدس روز بزرگداشت اولین قبله عالم اسلام و روز مقابله جبهه حق مقابل جبهه باطل است.

حجت الاسلام امینی تاکید کرد: جبهه عربی اسرائیلی دولت های منافق منطقه مانند آل سعود با سران اسرائیل تعامل می کنند و با بی شرمی تمام رسما پول و سلاح به اسرائیل می دهند اما به فضل خدا شیعه و سنی و عرب و عجم متحد و بیدار شده اند و تحت تاثیر تحلیل های انجرافی قرار نمی گیرند. وی افزود: دنیا فهمیده که تنها راه نجات راه مقاومت در برابرجبهه های کفر و نفاق است.

نماینده ولی فقیه در مسجدسلیمان با اشاره به تلاش گروهک ها تروریستی برای ایجاد نا امنی درکشور گفت: از وزارت اطلاعات و نیروهای نظامی و انتظامی مان تشکر می کنیم که در این چند روزه دهها گروه تروریستی را در شرق و غرب ریشه کن کردند و آرزوی برهم زدن امنیت کشورمان را بر دل شان نهادند.

امینی اظهارداشت: ازسران سه قوه می خواهیم ازمسئولان حوزه امنیتی مان الگوبرداری کنند و اقتصاد را درمان کنند وآنگونه ای که در خور شان شعار سال است برای اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل کنند.

امام جمعه مسجدسلیمان در رابطه با برکناری روسای برخی بانک ها به دلیل دریافت حقوق های نجومی گفت: از رئیس جمهور تشکر می کنیم که در یک اقدام عادلانه و قاطعانه مدیران بانک هایی که حقوق های نامتعارف می گرفتند را برکنار کردند، قطعاً ملت ما از چنین اقدامات عادلانه ای تشکر می کنند. حجت الاسلام امینی در رابطه با برخی مسائل فرهنگی شهرستان تصریح کرد: باید همه دست به دست هم دهیم و برخی سنت های غلط که در ایل و تبارمان رواج دارد را کنار بگذاریم. هزینه هایی که برای مراسمات فاتحه خوانی می شود را در مسیر آموزش، بهداشت، مساجد و امور فرهنگی هزینه کنیم چرا که چنین سنت هایی در شان پایتخت فرهنگی ایل بختیاری نیست.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ضمن تقدیر از تلاش های نماینده شهرستان در مدت زمان آغاز فعالیت وی گفت: نماینده شهرستان در همین مدت کوتاه تلاش هایی را برای توسعه کشاورزی منطقه مان انجام دادند و تشکر می کنیم که اولین سفر استاندار جدید را به منطقه زیلایی مسجدسلیمان اختصاص دادند. وي با تقدير از همه كساني كه براي حل مشكل بيكاري جوانان شهرستان تلاش مي كنند گفت: اتفاقات خوبي در حال رقم خوردن است و انشالله به زودي در فاز اول، شركت آلومينيوم كه اساس آن براي رفع محروميت از چهره اين ديار و اشتغال زايي مي باشد حدود 200 نفر به صورت مستقيم اشتغال زايي خواهد داشت. البته به واسطه صنايع پايين دستي چندين هزار نفر مي توانند صاحب شغل شوند كه به اميد خدا با راه اندازي فازهاي بعدي اين تعداد افزايش خواهد يافت…

وی گفت: از تلاش ها و پیگیری های نمایندگان پیشین شهرمان که تلاش خود را برای رفع مشکلات انجام دادند تقدیر و تشکر می کنیم.

حجت الاسلام امینی با تاکید بر این که همه ما باید بمانیم و شهرمان را آباد کنیم عنوان داشت: سرمایه داران بختیاری مان باید بیایند و در صنایع پایین دستی شهرمان سرمایه گذاری کنند و برای جوانان مان اشتغال ایجاد کنند.

مرجع / آسماري نيوز

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=22607

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.