• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11756اخبار امروز : 0
0

در شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان برگزار شد
جلسه هم اندیشی پرسنل ستادی با مدیر شبکه

  • کد خبر : 22594
  • ۱۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- به منظور ارتقا سطح خدمات رسانی مطلوب به عموم جامعه و همچنین افزایش روحیه تعامل بین پرسنل ستادی و مدیریت شبکه بهداشت، جلسه هم اندیشی در دفتر شبکه بهداشت مسجدسلیمان برگزار گردید. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در ابتدای این نشست دکتر علوی ضمن تقدیر از خدمات ارایه […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- به منظور ارتقا سطح خدمات رسانی مطلوب به عموم جامعه و همچنین افزایش روحیه تعامل بین پرسنل ستادی و مدیریت شبکه بهداشت، جلسه هم اندیشی در دفتر شبکه بهداشت مسجدسلیمان برگزار گردید.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در ابتدای این نشست دکتر علوی ضمن تقدیر از خدمات ارایه شده توسط پرسنل شبکه گفت: با ایجاد آرامش کاری و در کنار انضباط اداری می توان به افزایش بهره وری در اداره نایل آمد که به لطف خداوند با کمک و همیاری همه پرسنل تا حدود چشم گیری در این بخش توانستیم موفق باشیم.

این متخصص جراحی عمومی در ادامه با بیان این که به منظور افزایش بهره وری و رسیدن به آفاق مطلوب کاری علاوه بر تعامل بهتر درون سازمانی و ایجاد آرامش و امنیت کاری حمایت سایر مسئولین بسیار حایز اهمیت می باشد گفت: در این خصوص جا دارد از حمایت دکتر ایدنی ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی اهواز و مهندس ظاهری نماینده محترم شهرستان کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم.

در ادامه این نشست چند ساعته کلیه مسئولین ستادی به بحث و تبادل نظر و همچنین بیان راهکارها و انتقادات و پیشنهادات خود پرداختند و مقرر گردید در نشست بعدی روند اجرایی مصوبات این جلسه پیگیری شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=22594

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.