• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11755اخبار امروز : 2
2

برگزاري مسابقات دارت یادواره شهدای مدافع حرم گرامی داشت ورزشکار شهید مهدی طهماسبی در مسجدسليمان

  • کد خبر : 22555
  • ۱۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان/ يوسف خدامرادي: به همت هیئت ورزش های همگانی و انجمن دارت مسجدسلیمان یک دوره مسابقه دارت یادواره شهدای مدافع حرم گرامی داشت ورزشکار شهید مهدی طهماسبی در محل سالن وزنه برداری شهید دانش در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان به تفکیک بانوان و آقایان برگزار گردید. به گزارش سايت خبري […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان/ يوسف خدامرادي: به همت هیئت ورزش های همگانی و انجمن دارت مسجدسلیمان یک دوره مسابقه دارت یادواره شهدای مدافع حرم گرامی داشت ورزشکار شهید مهدی طهماسبی در محل سالن وزنه برداری شهید دانش در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان به تفکیک بانوان و آقایان برگزار گردید. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در رده سنی جوانان مهرشاد احمدی و شبدا سلیمانی حائز عناوبن قهرمانی گردیدند. همچنین در گروه سنی بزرگسالان و در قسمت بانوان خانم ها فریده سیف، زهره طهماسبی و سپبده محمدی عناوین قهرمانی، نایب قهرمانی و سومی مسابقات را کسب کردند. در قسمت بزرگسالان نيز آقابان آرمین نوچیان به قهرمانی رسيد و بهرام شهبازی و سیروس نوچیان به مقام های دوم و سوم دست یافتند.

در حاشیه این مسابقات ابراهیم حاجی پور رئیس هیئت ورزش های همگانی در سخناني اظهار داشت: به پیروی از منویات مقام معظم رهبری که زنده نگاهداشتن یاد شهدا را عین شهادت دانسته اند اقدام به برگزاری این مسابقات در ماه مبارک رمضان به یاد شهدای مدافع حرم و گرامی داشت شهید مهدی طهماسبی که از داوران خوب و آینده دار و با اخلاق فوتبال بود و دفاع از حرم بانوی جهان اسلام را بر میادین ورزش ارجح دانسته بود نمودیم. ایشان شهید طهماسبی را از چهره های اخلاق گرا در ورزش عنوان نمودند که از جامعه ورزشی و فوتبال مسجدسلیمان به جامعه فوتبال کشور معرفی شده بود و مدارج ترقی را در ادامه راه در شهرستان قم طی کرده بود.

IMG-20160630-WA0006IMG-20160630-WA0002

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=22555

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.