• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 11764اخبار امروز : 0
1

نشست فرماندار مسجدسلیمان و حموله مديركل پست خوزستان

  • کد خبر : 22493
  • ۰۸ تیر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- فرماندار مسجدسلیمان در دیداری با مدیرکل پست استان خوزستان به گفتگو نشست. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، علیرضا گوروئی فرماندار شهرستان مسجدسلیمان با حضور در اداره کل پست استان خوزستان با حموله مدیرکل دیدار و گفتگو کرد. مهران حموله با قدردانی از حضور گوروئی در اداره کل پست […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- فرماندار مسجدسلیمان در دیداری با مدیرکل پست استان خوزستان به گفتگو نشست. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، علیرضا گوروئی فرماندار شهرستان مسجدسلیمان با حضور در اداره کل پست استان خوزستان با حموله مدیرکل دیدار و گفتگو کرد.

مهران حموله با قدردانی از حضور گوروئی در اداره کل پست استان خوزستان به معرفی توانمندی های پست استان و خدمات نوین و الکترونیکی این اداره کل در جهت افزایش رفاه عمومی و تسهیل استفاده مردم از خدمات در سطح شهرها و روستاهای استان پرداخت.

مدیرکل پست استان خوزستان از نقش پست در کاهش آلودگی های زیست محیطی و صرف منابع ملی و همچنین همکاری سازنده با بخش خصوصی و کمک به اشتغالزایی در استان سخن گفت.

وی با توصیف شبکه گسترده توزیع، تعدد نقاط تماس پست با مردم و زیرساخت های مناسب ارائه خدمات به صورت الکترونیکی، فیزیکی و مالی در پست استان خوزستان، این اداره کل را به عنوان بهترین انتخاب در واگذاری خدمات نیابتی سازمان ها جهت افزایش سهولت دریافت خدمات و صرفه جویی های سازمانی و سلامت اداری عنوان کرد و خواستار حمایت فرمانداری ها از این حرکت شد.

گوروئی نیز ضمن تقدیر از تلاش های صورت گرفته توسط پست در ارائه خدمات در شهرها و روستاهای استان و همکاری در پیاده سازی طرح های کلان ملی، تعامل دیگر سازمان ها و ادارات را با پست در ارائه خدمات نیابتی جهت تسهیل دریافت خدمات توسط مردم در سطح استان مورد تاکید عنوان کرد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=22493

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.