• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 0
3

فرماندار انديكا:
اولویت شورای مبارزه با مواد مخدر اجتماعی کردن مبارزه است

  • کد خبر : 22459
  • ۰۷ تیر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- فرماندار شهرستان اندیکا در همایش مبارزه با مواد مخدر که با حضور مسئولین ادارات و جمعي از مردم شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد، گفت: اولویت شورای مبارزه با مواد مخدر این شهرستان اجتماعی کردن مبارزه و کاهش آسیب‌ها در این زمینه است. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- فرماندار شهرستان اندیکا در همایش مبارزه با مواد مخدر که با حضور مسئولین ادارات و جمعي از مردم شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد، گفت: اولویت شورای مبارزه با مواد مخدر این شهرستان اجتماعی کردن مبارزه و کاهش آسیب‌ها در این زمینه است. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومي فرمانداري مسجدسليمان منوچهر ورناصری در ابتدای سخنان خود ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات برای مردم مومن و روزه دار شهرستان ،با اشاره به مضرات استفاده از مواد مخدرگفت: متاسفانه ۶۰ درصد از زندانیان، بیش از ۵۰ درصد از آمار طلاق و همچنین بیش از ۴۰ درصد از سرقت ها در جامعه بر اثر معضل اعتیاد به مواد مخدر می باشد، که این موضوع زنگ خطری برای جامعه اسلامی ماست و می طلبد همه با هم در جهت ریشه کن کردن این افیون خانمان سوز تلاش کنیم.

وی در ادامه ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های همه مدیران ادارات و ارگان های شهرستان که در راه مبارزه با مواد مخدر تلاش می کنند اظهار داشت: از ادارات و ارگان های شهرستان انتظار دارم در این خصوص بیش از پیش، تلاش و تا ریشه کن کردن این بلای خانمان سوز از هیچ کوششی دریغ ننمایند.

ورناصری در ادامه ضمن درخواست از مردم شهرستان در جهت همکاری بيشتر با نیروی انتظامی گفت: انتظار من از مردم این است که با نیروی انتظامی در این خصوص همکاری لازم را داشته باشند و با هوشیاری و نظارت بیشتر بر فرزندان خود مانع از اعتیاد آنان و همچنین با شرکت کردن در کلاس های آموزشی و بالا بردن سطح اطلاعات و آگاهی خود نسبت به مضرات، اثرات منفی و عواقب این بلای خانمان سوز آشنا شوند.

نماینده عالی دولت در شهرستان اندیکا با اشاره به پایین بودن مصرف مواد مخدر در این شهرستان بر لزوم اطلاع‌رسانی و آموزش همگانی با هدف حساس سازی آحاد جامعه در ارتباط با عوارض و اثرات مواد مخدر تاکید کرد.

این مقام مسئول در پایان با اشاره به این که یکی از برنامه‌های دشمن در کشورهای اسلامی اعتیاد در جوانان است، عنوان کرد: در مبارزه با مواد مخدر باید نگرش جامعه را تغییر دهیم چون این کار فقط وظیفه نیروی انتظامی نیست بلکه نهادها و ادارات زیادی درگیر این قضیه هستند و باید با عزم ملی به مبارزه با مواد مخدر برویم و تمام سعی خود را بکنیم تا افراد سالم معتاد نشوند.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای موسوی امام جمعه شهرستان نیز مواردی را پیرامون مبارزه با مواد مخدر عنوان کردند. در پایان کارشناسان انجمن NA و کارشناسان روانشناسی مطالبی را پیرامون پیشگیری و درمان و همچنین آگاهی مردم ارائه کردند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=22459

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.