• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 11764اخبار امروز : 0
1

پل عایر پیاده دو راهي بي بي يان و حکایت کوهنوردی/ طنز

  • کد خبر : 2230
  • ۰۶ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۳

پل عایر پیاده و حکایت کوهنوردی تا حالا به پل عابر پیاده دو راهی بی بیان نوجه کرده ای؟ آیا فلسفه ساختن این پل بدین شکل را می دانی؟ از بس مسولین محترم شهرستان به فکر سلامتی شهروندان هستند با فکر فراوان پلی ساختند تا به اجبار شهروندان  به ورزش کردن بپردازند.یک طرف این پل […]

پل عایر پیاده و حکایت کوهنوردی

تا حالا به پل عابر پیاده دو راهی بی بیان نوجه کرده ای؟ آیا فلسفه ساختن این پل بدین شکل را می دانی؟ از بس مسولین محترم شهرستان به فکر سلامتی شهروندان هستند با فکر فراوان پلی ساختند تا به اجبار شهروندان  به ورزش کردن بپردازند.یک طرف این پل در خیابان و یک طرف دیگر پل بر روی کوه قرار دارد . زمان استفاده از پل باید کوهنوردی هم بکنی . ببین چه مسولین دلسوزی داریم . حالا هی بیا بگو میخوام برم تهران.

اجی مجی لاترجی

اجی مجی لاترجی چیست؟یک واژه داخلی است که معمولن برای غیب شدن یا غیب کردن وسیله ای مورد استفاده قرار می گیرد.

کار بسیار سخت و طاقت فرسایی است و حتما باید دارای توانمندی های خاص و ویژه ای باشی تا بتوانی از آن استفاده نمایی.

در منطقه بی بیان شهرستان مسجدسلیمان این واژه زیاد مورد استفاده قرار می گیرد . یک نفر در شرکت مخابرات می گوید : اجی مجی لاترجی آنوقت خیلی سریع و زیر هزارم ثانیه تمام خطوط تلفن های همراه ( چه ایرانسل  چه همراه اول و چه همراه ثابت ) در بی بیان غیب می شود .هر چه هم دور و اطراف را بگردی هیچ نشان و اثری از آن نمی بینی . باز هم جای شکرش باقیه که با گفتن اجی مجی لاترجی فقط خطوط تلفن همراه غیب میشه و گرنه تا الان هیچ چیزی تو بی بیان باقی نمانده بود.

پژمان كيماسي 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=2230

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 4
  1. با سلام خدمت شما دوست عزیز از نوشتن این مقاله زیباتون واقعا 2 راهی بی بیان یکی از مناطقی بود که پارسال 31/6/91کارها و طرح های ساماندهی و مطالعاتی انجام شد اما متاسفانه بعلت ضعف مدیریت شهری و عنوان نمودن کمبود بودجه نگذاشتند به اجرا در بیاد انشااله امسال از شورای شهر جدید و دو نفر از اولین های مهندسین شهرسازی که در این زمینه فعالیت داشتند خواهش میکینم که طرح خود را به شهردار جدید ارائه یا به اجرا در بیاورندکه دیگر شاهد اینگونه کوهنوردی ها و ورد خونی نباشیم.

  2. عاليييييييييييييييييييييييييييييييي
    اي ولا
    اجي مجي لا ترجي همه چي غيب شد تو بي بيان.
    اي كاش فكري به حال ترد موادفروشان به اين منطقه مي شد.

  3. مشکل تلفن بی بیان بیش از 5 ساله که گریبان مردم را گرفته گویا اینان جز شهروندان مسجدسلیمانی نیستند بابا اگر توی هر شهر دیگه ای بودند الان رفع مشکل شده بود .سبز و پایدار باد قلم هایی که برای دلسوزی مردم  به گوش های بسته مسولان میرسانند 

  4. سلام علت ساختن پل دو راهي بي بي يان به حادثه تصادف ماشين با كودك رهگذر بيچاره اي بر مي گردد كه قبل از انقلاب در انجا اتفاق افتاد.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.