• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
1

نماینده مردم مسجدسلیمان:
استاندار خوزستان قبل از این که یک مدیر سیاسی باشد باید یک مدیر اجرایی و عملیاتی باشد تا زمینه توسعه استان را فراهم کند/ اولويت استاندار كم كردن نرخ بيكاري باشد

  • کد خبر : 22281
  • ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- علی عسکر ظاهری عبده وند اظهار داشت: استاندار جدید خوزستان فراجناحی و فراقومی عمل کند تا بتواند از تمام قابلیت ها برای رشد و توسعه خوزستان بهره ببرد. علی عسکر ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان در خصوص الویت کاری استاندار جدید خوزستان اظهار داشت: امروز دیگر ظرفیت ها و پتانسیل های خوزستان […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- علی عسکر ظاهری عبده وند اظهار داشت: استاندار جدید خوزستان فراجناحی و فراقومی عمل کند تا بتواند از تمام قابلیت ها برای رشد و توسعه خوزستان بهره ببرد. علی عسکر ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان در خصوص الویت کاری استاندار جدید خوزستان اظهار داشت: امروز دیگر ظرفیت ها و پتانسیل های خوزستان بر کسی پوشیده نیست هنر یک استاندار خوب این است که از تمامی این ظرفیت ها استفاده کند.

وی ادامه داد: استاندار جدید خوزستان فراجناحی و فراقومی عمل کند تا بتواند از تمام قابلیت ها برای رشد و توسعه خوزستان بهره ببرد.

علی عسکر ظاهری تاکید کرد: استاندار خوزستان قبل از این که یک مدیر سیاسی باشد باید یک مدیر اجرایی و عملیاتی باشد تا زمینه توسعه استان را فراهم کند.

وی افزود:امیدواریم استاندار جدید تمام همت خود را برای کم کردن نرخ بیکاری در خوزستان به کار گیرد تا شاهد پایین آمدن آمار فقر و بیکاری در استان باشیم.

نماینده مردم مسجدسلیمان تصریح کرد: توجه به فرهنگ و فرهنگ دوستی باید یکی دیگر از اولویت های مهم کاری استاندار جدید خوزستان باشد فضای استان نیاز به دوستی و صمیمیت و برادری اقوام دارد.

وی اضافه کرد:ما هم از آنجا که به عنوان نماینده مردم قسم خورده ایم تا مدافع منافع ملی و مردم باشیم تا زمانی که وی در مسیر مردم قدم بردارد از او حمایت می کنیم.

مرجع/ رهياب

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=22281

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.