• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
1

رییس امور ورزش نفت و گاز مسجدسلیمان خبر داد :
برگزاری دوره های استعداد یابی علاقمندان به ورزش گلف در مسجدسلیمان

  • کد خبر : 22247
  • ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲

 باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- دوره های استعداد یابی و آموزش نوجوانان و جوانان مسجدسلیمانی علاقمند به ورزش گلف  در زادگاه گلف خاورمیانه برگزار می شود. رییس امور ورزش شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با اعلام خبر بالا اظهار داشت : این اقدام در راستای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و دانشجویان علاقمند […]

 باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- دوره های استعداد یابی و آموزش نوجوانان و جوانان مسجدسلیمانی علاقمند به ورزش گلف  در زادگاه گلف خاورمیانه برگزار می شود. رییس امور ورزش شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با اعلام خبر بالا اظهار داشت : این اقدام در راستای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و دانشجویان علاقمند به فعالیت های ورزشی در فصل تابستان به صورت رایگان انجام می شود.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شرکت مزبور، سلطانعلی حموله افزود: ثبت نام از علاقمندان در امور ورزش شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمانو بدون محدودیت از بابت شرکت کنندگان صورت می گیرد و علاقمندان طی 12 جلسه تمرین در هر ماه و تا پایان شهریور زیر نظر مربیان و اساتید ارزشمند مسجدسلیمانی رشته گلف نحوه انجام بازی و رقابت در این ورزش مفرح را فرا می گیرند .

حموله با اشاره به حضور و فعالیت حرفه ای تیم نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر گلف کشور ادامه داد : با نظر مربیان ، نفرات و استعدادهای برتر این دوره ها در صورت تمایل جذب باشگاه گلف نفت مسجدسلیمان می شوند و می توانند در این عرصه فعالیت نمایند.

یادآوری می نماید ورزش گلف که از جمله ورزش هایی است که با صنعت نفت گره خورده و متعاقب فوران نخستین چاه نفت خاورمیانه در مسجدسلیمان این ورزش مفرح همچون بسیاری دیگر از ورزش ها برای نخستین بار در خاورمیانه در این شهر انجام شد . از آن تاریخ به بعدمسجدسلیمانبعنوان مهد و زادگاه این ورزش در خاورمیانه همیشه جزو مدعیان کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر کشور بوده  و گلف بازان این شهرنفرات اصلی تیم ملی کشورمان بوده اند و در این عرصه افتخارات فراوانی برای کشورمان کسب کرده اند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=22247

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.