• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 0
1

انتصاب سرپرست معاونت بهداشت مسجدسلیمان

  • کد خبر : 22133
  • ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- دکتر شکرالله سلمان زاده معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در حکمی مهدی آبدیده را به عنوان سرپرست معاونت بهداشت شبکه و مرکز بهداشت شهرستان مسجد سلیمان منصوب کرد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در متن حکم دکتر سلمان زاده خطاب به مهدی آبدیده آمده است: […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- دکتر شکرالله سلمان زاده معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در حکمی مهدی آبدیده را به عنوان سرپرست معاونت بهداشت شبکه و مرکز بهداشت شهرستان مسجد سلیمان منصوب کرد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در متن حکم دکتر سلمان زاده خطاب به مهدی آبدیده آمده است:

 برادر ارجمند جناب آقای مهدی آبدیده

باسلام و احترام؛

 با عنایت به حسن سابقه، تعهد و تجارب ارزشمندتان  جنابعالی را به موجب این ابلاغ و با حفظ سمت و پست سازمانی به عنوان “سرپرست معاونت بهداشت شبکه و مرکز بهداشت شهرستان مسجدسلیمان منصوب می دارد.

انتظار می رود  با هماهنگی معاونین محترم فنی واجرایی  این مرکز ، مدیران گروههای فنی  و در هماهنگی کامل با مدیر محترم شبکه  و تعامل با سایر حوزه های درون بخشی و برون بخشی مرتبط، با ایجاد فضایی عادلانه در محیط کاری وبستر سازی مناسب در جهت رشد شاخص های فنی با تاکید بر اجرای الزامات طرح تحول نظام سلامت کشور وبرنامه استراتژیک دانشگاه در حوزه بهداشت مراتب ارتقای سلامت شهروندان عزیزرا فراهم آورده وازتمامی ظرفیت های موجود جهت نیل به اهداف متعالی نظام سلامت بهره  جویید.

امید است با اتکال به خداوند متعال در انجام شایسته وظایف محوله با رعایت قانون مداری، اعتدال گرایی و نصب العین قراردادن منشور اخلاقی دولت تدبیر وامید موفق و سرافراز باشید.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=22133

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. واقعا تاسف بار که باز مدیران غیر بومی وارد این شهر می شوند. بابا بخدا ما خودمان نیرو تحصیل کرده و شایسته زیاد داریم . ای روزگار

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.