• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
2

مهندس گوروئي در گفتگو با سايت باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان
برخورد جدي با متصرفين غير قانوني زمين/ بازرسي سرزده از ادارات توسط فرماندار مسجدسليمان

  • کد خبر : 22042
  • ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مهندس عليرضا گوروئي فرماندار مسجدسليمان در گفتگو با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان از برخورد جدي با متصرفين غير قانوني زمين در مسجدسليمان همچنين بازرسي از ادارات شهرستان به صورت سرزده توسط فرماندار خبر داد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان رييس شوراي تأمين شهرستان مسجدسليمان اظهار داشت: […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مهندس عليرضا گوروئي فرماندار مسجدسليمان در گفتگو با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان از برخورد جدي با متصرفين غير قانوني زمين در مسجدسليمان همچنين بازرسي از ادارات شهرستان به صورت سرزده توسط فرماندار خبر داد.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان رييس شوراي تأمين شهرستان مسجدسليمان اظهار داشت: با هماهنگی به عمل آمده با دستگاه قضایی، با افرادی که اقدام به تصرفات غیر قانونی اراضی نمایند و حقوق سایر شهروندان را در این زمینه ضایع نمایند برخورد جدی خواهد شد. وي ادامه داد: دستگاههای اجرایی در این زمینه باید به وظایف خود با جديت بيشتري عمل نمایند. وي در بخش ديگري از سخنان خود در ارتباط با بازرسي سرزده از ادارات شهرستان گفت:

به منظور ارزیابی عملکرد دستگاههای اجرایی علاوه بر بازرسی کارشناسان فرمانداری، از اين هفته فرماندار شخصاً از نحوه خدمت رسانی دستگاهها به مردم بدون اطلاع قبلی بازدیدخواهد نمود. وي گفت: ارزیابی عملکرد دستگاها در نحوه خدمت به مردم هدف اصلی این بازرسی ها می باشد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=22042

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 11در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 11
  1. جناب مهندس گوروئي با سلام. من به عنوان يك شهروند وقتي از فلكه نفتون مي گذرم و مي بينم چگونه بعضي آقايان بعضي مكان ها را متصرف كرده اند و هيچ كس هم نتوانست جلو آن ها را بگيرد ديگر باور نمي كنم واقعا قصد اين باشد جلو زمين خواري گرفته شود… من فكر مي كنم فقط كساني كه پارتي ندارند آلونك هايشان خراب ولي انهايي كه توي شورا، شهرداري، زمين شهري نفوذ داشته باشند هيچ كس نمي تواند بهشون نزديك بشه اگه راست مي گيد زمين جنب……………. كه آقاي …………….تصرف كرده را و همه هم مي دانند چه كسي از او حمايت مي كرده است تا ايشون اونجا كار اقتصادي راه بيندازد را جلويش را بگيريد تا مردم باور كنند اينبار عزمتان جدي است.

  2. با سلام خدمت فرماندار پرتلاش مسجدسليمان. اين حق را به مردم بدهيد كه دچار نااميدي و ياس شده باشند و پس از اين كه مي بينند اين همه زمين در مسجدسليمان توسط نور چشمي ها متصرف شده است و هيچ كس هم نتوانست جلو اين مسئله را بگيرد ديگر اين حرف ها را باور نكنند. جناب گوروئي كوهها را، دره ها را غصب كردند ان هم در روز روشن كسي جلودارشان نبود اين نشان مي دهد افراد با نفوذي پشت اين قضيه هستند و هيچ كس جلودارشان نيست. والسلام

  3. با سلام. آقاي فرماندار لطفاً از طريق رسانه ها مردم را در جريان پيگيري هايتان قرار بدهيد. علي الخصوص در مورد زمين خواري ها…

  4. ادارات مسجدسليمان احتياج به يك رنسانس دارد

  5. درود بر فرماندار پرتلاشمسجدسليمان جناب مهندس گوروئي. در يكي از مصاحبه هاي شما صحبت از زمين خوري ست دره سبز كرديد همجنين در جايي ديگر كفته بوديد حتي كوهها را دارند تصرف مي كنند لطفا بفرماييد از آن موقع تا امروز آيا اقدامي انجام شد. با تشكر

  6. درود بر مهندس گوروئی.واقعا”اززحمات ایشان دراین زمینه وسایر دستگاههای نظارتی ومرتبط بابرخورد بااین دست موضوعات کمال تشکرراداریم.اجرتون با خدا.

  7. …..زمين خوارها كه مشخصه كيا هستن 

  8. ……….ما تاکنون اقدام جدی ندیدیم .کدوم مساله جناب شاهد؟دریغ از یک فعالیت مفید

  9. اقدام شده به نسبت خوب ومتقاعد.نمیشودکه به صورت علن اسامی افراد عنوان شود.هرکس جرمی مرتکب شده دستگاههای نظارتی وسازمانهای ذیضلاح علی الخصوص دستگاه قضا با آنان به شکل جدی برخوردمینماید.

  10. در اینهمه سالها (که سه سال حضور جناب آقای گورویی فرماندار محترم هم جزو این سالهاست) چه اقداماتی برای پیشگیری از تصرفات غیر قانونی شده است ، آنچه مسلم است در وحله اول شهرداری مسول بوده است ، بعد فرمانداری
    1-  آیا شهرداران در این مدت به وظایف قانونی خود عمل کرده اند ؟
    2- چه نوع سیستم بازرسی و نظارتی در شهرداری و کلا شهرستان وجود دارد تا در صورت اهمال یا تبانی پرسنل به این امر رسیدگی کند؟ (منظور سیستم قضایی نیست منظور ادارات یا واحد های بازرسی در شهرداری – شورای شهر یا فرمانداری است)
    3- آیا بانک اطلاعاتی در مورد زمینهای تصرف شده وجود دارد؟ ( به تفکیک ، تخریب شده و تخریب نشده ) 
    4- مسولیت ب

  11. 4- در وحله اول مسولیت رسیدگی بکار شهرداری سیستم نظارتی ست که باید در شهرداری مستقر باشد ، اگر این سیستم وجود دارد باید گزارش عملکرد را به شورای شهر بدهد تا در صورت لزوم شهردار استیضاح شود و اگر وجود ندارد…چرا؟
    5- پس از سیستم نظارتی که موظف است ضمن کنترل موارد تخلف را به شورای شهر و در صورت عدم رسیدگی و اقدام به رییس شورای تامین ( فرماندار ) ارائه کند ، آیا چنین روندی کلا مرسوم است و آیا چنین ساز و کاری اساسا وجود دارد ؟
    6- در این مدت آیا شورای شهر به وظایف ذاتی و قانونی خود عمل نموده است؟
    7 –  و آخرین سوال : جناب آقای فرماندار محترم پاسخ دهند آیا در طول خدمت جنابعالی در شهرستان اینگونه تصرفات وجود داشته است ؟ (که علی القاعده و طبق سوابق اگر جواب مثبت است) شما بعنوان نماینده مستقیم دولت و رییس شورای تامین تا کنون چه اقدامات موثری انجام داده اید؟
    در این خصوص حق و وظیفه رسانه هاست که با مصاحبه و تنظیم گزارش از شهرداری و شهرداران همچنین شورای شهر و فرمانداری نسبت به شفافیت و تنویر افکار عمومی اقدام فرمایند.
    با سپاس و احترام

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.