• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 2
1

پيام تسليت علي عسگر ظاهري نماينده مردم مسجدسليمان، لالي، انديكا و هفتكل به مناسبت ارتحال حضرت امام و قيام 15 خرداد

  • کد خبر : 21992
  • ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- علي عسگر ظاهري نماينده مردم مسجدسليمان، لالي، انديكا و هفتكل در پیامی فرا رسیدن سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد را تسلیت گفت. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان متن پيام بدين شرح است: بسمه تعالي خرداد،ماه اندوه است، […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- علي عسگر ظاهري نماينده مردم مسجدسليمان، لالي، انديكا و هفتكل در پیامی فرا رسیدن سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد را تسلیت گفت. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان متن پيام بدين شرح است:

بسمه تعالي

خرداد،ماه اندوه است، اندوه فراق مرزبان حماسه و ایثار. مردی که ستایش تمام عصرها و نسل ها را در پیشگاه خویش برانگیخته است. بی تردید فقدان آن عبد صالح خدا برای ملت قدرشناس ایران همواره ضایعه ای جبران ناپذیر خواهد بود. اينجانب سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خميني (ره) و همچنين قیام خونین 15 خرداد را بر ملت شریف ایران، مردم ولايت مدار و شريف مسجدسليمان، هفتكل، لالي و انديكا و تمامی عاشقان و رهروان ولایت تسلیت و تعزیت عرض مي نمايم. اميدوارم بتوانيم در سايه ولايت و رهبري پاسدار آرمان های والای بنیان گذار انقلاب و خون پاک شهدا باشیم.

علي عسگر ظاهري عبده وند

نماينده مردم شريف مسجدسليمان، لالي،انديكا و هفتكل

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=21992

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. با عرض سلام
    درود بر نماینده منتخب شهرمان جناب آقای مهندس ظاهری
    به عرض میرساند خرداد ماه برای ملت ایران ماه حوادث مهم از جمله قیام سرنوشت ساز ۱۵خرداد ۱۳۴۲ ، 
    و رحلت جانگداز بزرگترین رهبر مردمی و دینی در عصر حاضر حضرت امام خمینی (ره) می باشد(راهش پر رهرو باد)
    در این ماه اولین چاه نفت ایران در مسجد سلیمان .نیز به نفت رسید که آغاز درآمد و سوددهی و ….برای کشور را باعث شد شد که بیش از صد سال این جریان ادامه دارد و ….که البته برای مردم مسجدسلیمان کم و بیش سود داشته است. و البته هر چند که دیر ولی انشالله با ساخت کارخانه پترپشیمی و پالایشگاه نفت (هر چند کوچک) و کارخانه های پایین دست ، باعث عدم خروج نفت و گاز خام از شهرمان شود و هرچه تابحال اینگونه بوده است و مردم این منطقه بزرگ (مسجدسلیمان و هفتکل و لالی و اندیکا) موردبی اعتناعی قرار گرفته اند انشالله پایان یابد.
    وانشالله شما بتوانید کارهایی که نمایندگان و مسوولین فعال شهر مان در گذشته بنا نهاده و آغاز کرده ولی به سرانجام نرسیده است با همفکری و همیاری با نمایندگان قبلی و مسوولین محترم شهر ادامه دهید تا به نتیجه مطلوب برسد .
    از جمله طرح آبی کردن ۲۵۰۰۰هکتار از زمینهای منطقه و استفاده از پتانسیل آبهای دریچه های سه گانه اطراف مسجدسلیمان جهت کشاورزی و باغبانی و شیلات .
    که اگر جنابعالی و تیم کاریتان همراه با فرماندار محترم و امام جمعه فهیم و غیرتمند شهرمان و مسوولین مسجدسلیمانی خارج از مسجدسلیمان بتوانید این کار را انجام دهید خیلی از مشکلات شهرمان حل میشود.
    چطور استانهای دیگر میتوانند آب کارون را منتقل کنند و کشاورزی و شیلات راه اندازی کنند ولی ما از دریاچه های در محدوده شهرمان جهت ایجاد شغل و کار نتوانیم استفاده کنیم!!!
    انشاالله به امید مووفقیت و پیروزی شما در ۴ سال آینده .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.