• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11720اخبار امروز : 1
1

محسن رضایی از دلايل حضور خود در انتخابات و چرايي پوشيدن لباس سپاه گفت

  • کد خبر : 21936
  • ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- محسن رضایی طی یادداشتی از دلایل حضورش در انتخابات می‌گوید. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در یادداشتی کوتاه در صفحه شخصی منسوب به خود، دلایل ورودش را به انتخابات برنامه هایی دانست که می تواند اقتصاد ایران را نجات دهد و […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- محسن رضایی طی یادداشتی از دلایل حضورش در انتخابات می‌گوید. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در یادداشتی کوتاه در صفحه شخصی منسوب به خود، دلایل ورودش را به انتخابات برنامه هایی دانست که می تواند اقتصاد ایران را نجات دهد و علت آن که در دو سال اخیر مجدداً لباس مقدس سپاه بر تن کرده، حفظ و صیانت از امنیت کشور بیان داشت. وی ضمن انتقاد صریح از مشکلات اقتصادی در کشور از مسئولین خواست با سخنان عوام فریبانه، مردم را فریب ندهند.

متن این یادداشت به شرح زیر است:

مي گويند چرا از لباس پاسداری خارج و وارد انتخابات گذشته شديد؟ آیا بيرون كردن فقر، بیکاری و فساد از كشور كم تر از بيرون كردن ارتش متجاوز عراق از سرزمین‌های اشغالی ايران است؟

آیا ايجاد شغل و زندگی آبرومندانه برای جوانان ايران زمين كم تر از نابودی استبداد شاهنشاهی است؟

بدانید اگر به خاطر اين نگرانی‌ها و تاييد مردم و كارشناسان بر برنامه‌های اقتصادی ام نبود وارد انتخابات گذشته نمی شدم. در دو سال گذشته نیز كه تهديدات منطقه ای زياد شد برای حفظ امنيت کشور و مردم به لباس پاسداری برگشته ام.

امروز ارزش هزار تومان روز انتخابات نصف شده است. همین پول‌های نصف شده هم در دست مردم نیست. اقتصاد قفل شده و رکود را می گویید آرامش!  توصیه می کنم مردم را فريب ندهيد، روزی حقیقت آشکار می شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=21936

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. درودبررضایی.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.