• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
1

نامه عضو شورای نخبگان جوان هنرمند کشور به وزير ارشاد

  • کد خبر : 21915
  • ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- رهام اشکش هنرمند مسجدسليماني و عضو شورای نخبگان جوان هنرمندکشور در نامه به وزير ارشاد از نشر بعضي تصاوير در کتاب های رده سنی کودک و نوجوان انتقاد كرد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در بخشي از اين نامه آمده است: متاسفانه در نشر کتاب های رده سنی […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- رهام اشکش هنرمند مسجدسليماني و عضو شورای نخبگان جوان هنرمندکشور در نامه به وزير ارشاد از نشر بعضي تصاوير در کتاب های رده سنی کودک و نوجوان انتقاد كرد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در بخشي از اين نامه آمده است:

متاسفانه در نشر کتاب های رده سنی کودک و نوجوان،که مهم ترین مقطع سنی برای رشد وجهت دهی فکری افراد هست،دقت و نظارت مناسب صورت نمی گیرد. متاسفانه در برخی کتاب های چاپ شده کودک و نوجوان تصاویر خشونت آمیز همچون اعدام،شکنجه و کشتن حیوانات دیده می شود و این یعنی ترویج مستقیم رفتار خشونت آمیز و عادی جلوه دادن مسائل خشونت آمیز. همه ما زمانی کودک بودیم و می دانید هیچ چیز مانند داستان های دوران کودکی در ذهن انسان حک نمی شود و بیشترین تاثیر را کودکان از یارمهربان( کتاب ) و تصاویر رنگی آن می گیرند، امیدوارم دراین مورد و نظارت بهتر بر نشر کتاب مقطع حساس کودک و نوجوان، حساسیت بیشتر به خرج دهید و دستورات لازم را دراین زمینه و بهبود آن مبذول فرمائید.

IMG-20160529-WA0014(1)IMG-20160529-WA0012

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=21915

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.