• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11720اخبار امروز : 1
1

داور جوان مسجدسلیماني به کسب درجه ملی نائل گردید

  • کد خبر : 21906
  • ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱:۴۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- کلاس ارتقاء درجه داوری یک به ملی در استان یزد برگزار شد كه ایمان کاهکش داور فوتبال مسجدسلیمان نیز در این کلاس حضور یافت. در این دوره سه روزه که با تدریس فریدون اصفهانیان رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال برگزار شد 17 داور از استان های یزد، خوزستان، فارس کردستان، اصفهان […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- کلاس ارتقاء درجه داوری یک به ملی در استان یزد برگزار شد كه ایمان کاهکش داور فوتبال مسجدسلیمان نیز در این کلاس حضور یافت. در این دوره سه روزه که با تدریس فریدون اصفهانیان رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال برگزار شد 17 داور از استان های یزد، خوزستان، فارس کردستان، اصفهان و خراسان جنوبی شرکت داشتند که ضمن بررسی آخرین تغییرات قوانین فوتبال، انجام ویدئو تست های پیشرفته داوری و بازآموزی قوانین نیز از اهم برنامه های کلاس فوق بود.

در روز پایانی کلاس نیز از شرکت کنندگان تست آمادگی جسمانی مطابق با قانون فیفا به عمل آمد که تنها 6 تن از داوران از جمله ایمان کاهکش این تست را با موفقیت پشت سر گذاشتند . به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان ایمان کاهکش داور 30 ساله مسجدسلیماني دانش آموخته کارشناسی ارشد عمران می باشد که از سال 87 وارد عرصه قضاوت شده و طی این مدت نیز علاوه حضور در رقابت های شهرستان و استان، در تمامی رده های فوتبال پایه و لیگ سه کشور قضاوت نموده است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=21906

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.