• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11718اخبار امروز : 2
0

گزارش باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان از جلسه شوراي اداري شهرستان

  • کد خبر : 2183
  • ۰۵ شهریور ۱۳۹۲ - ۹:۰۵

نماينده ولي فقيه درجلسه شوراي اداري مسجدسليمان گفت: از گوشه و كنار زمزمه هايي در  رابطه با بحث زمين خواري شنيده مي شود اميدواريم مسئولين اجازه سوء استفاده به چنين افرادي را ندهند. باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان/ سعيد مرادي: همزمان با هفته دولت جلسه شوراي اداري مسجدسليمان با حضور مسئولين و خبرنگاران در محل فرمانداري […]

نماينده ولي فقيه درجلسه شوراي اداري مسجدسليمان گفت: از گوشه و كنار زمزمه هايي در  رابطه با بحث زمين خواري شنيده مي شود اميدواريم مسئولين اجازه سوء استفاده به چنين افرادي را ندهند.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان/ سعيد مرادي: همزمان با هفته دولت جلسه شوراي اداري مسجدسليمان با حضور مسئولين و خبرنگاران در محل فرمانداري اين شهرستان برگزار گرديد. به گزارش باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان عبدالله ايزدپناه فرماندار مسجدسليمان ضمن خير مقدم به حضار، هفته دولت را به هر دو دولت دهم و يازدهم تبريك و ابراز اميدواري كرد خدمات مديران مورد قبول پروردگار قرار بگيرد.

فرماندار مسجدسليمان همچنين نزديك شدن به ايام بازگشايي مدارس و دفاع مقدس را به مردم مسجدسليمان تبريك و ادامه داد: همه ما بايد شكرگزار امنيتي باشيم كه در كشور وجود دارد و يقيناً اين را مديون خون شهدا هستيم.

مهندس ايزد پناه در بخش ديگري از سخنان خود خطاب به مديران گفت:بايد خدمات دولت را از طرق مختلف خصوصاً مطبوعات به گوش مردم رساند وي گفت: پروژه هاي انجام شده طرح بركت انصافاً براي مسجدسليمان مايه بركت بوده است و ادامه داد: تنها در مسجدسليمان 48 پروژه از اين طرح به مرحله اجرا در آمده است. فرماندار مسجدسليمان در ادامه خطاب به مديران گفت: متأسفانه مشاهده مي شود تعدادي از مديران شهرستان كمتر سر كار خود حاضر مي شوند و هشدار داد در صورت تكرار به شدت با اين افراد برخورد خواهد شد.

ايشان دز پايان سخنان خود خطاب به خبرنگاران گفت: متأسفانه بعضي از خبرنگاران خبرهاي غير واقع منتشر مي كنند. خبرنگار بايد بدون غرض مطلب بنويسد. وي گفت: از خبرنگاران انتظار داريم اگر از مشكلات مي نويسند گزارش خدمات را هم ارائه بدهند. همانگونه كه مسئولين بايد بابت اشتباهات خود پاسخگو باشند خبرنگاران نيز در مقابل اشتباهاتشان مؤظف به پاسخگويي هستند.

در اين لحظه هوشنگ فرجي از پيشكسوتان عرصه مطبوعات به نمايندگي از جامعه خبرنگاران شهرستان گفت: خبرنگاران شهرستان شناخته شده اند اين كه هر كسي يك ويژه نامه بدهد و بعد بخواهد نام خودش را خبرنگار بگذارد مورد قبول ما هم نيست.

فرجي ادامه داد: ما خبرنگاراني را كه مي خواهند مسائل شخصي اشان را با تهديد از طريق مطبوعات پيش ببرند محكوم مي كنيم . وي ادامه داد: همين جا به نمايندگي از جامعه خبرنگاران و روزنامه نگاران مسجدسليمان هفته دولت را به مديران شهرستان تبريك عرض نموده و از خداوندمتعال توفيقات روز افزون آنان را خواهانيم.

به گزارش باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان حجت الاسلام اميني امام جمعه مسجدسليمان سخنران بعدي اين جلسه بود. وي ضمن تبريك هفته دولت و گرامي داشت ياد و خاطره شهيد رجايي و باهنر گفت: يك بار ديگر انتخاب رييس جمهور را تبريك عرض مي كنم و اميدوارم در طول مديريتش همين اعتدال را حفظ و همراهانش نيز با او همراهي كنند. امام جمعه مسجدسليمان در بخش ديگري از سخنانش به همايش روز خبرنگار در مسجدسليمان اشاره نمود و خطاب به مسئولين شهرستان گفت: بايد بين شما و خبرنگاران تعامل ايجاد شود. خدمات شما را بايد همين خبرنگاران منعكس و به گوش مردم برسانند. وي ضمن گلايه شديد از مسئولين گفت: در همايش روز خبرنگار به جز چند مسئول ديگر كسي از مديران شركت نداشتند و همين مي شود مشكل.

امام جمعه مسجدسليمان در ادامه از مسئولين خواست در نماز جمعه شركت كنند و گفت: من مي دانم مديران مشغله هاي كاري زيادي دارند اما اين كه يك مديري چندين ماه در نماز جمعه شركت نكند قابل قبول نيست.

نماينده ولي فقيه در ادامه بحث زمين خواري در مسجدسليمان را پيش كشيد و گفت: از گوشه و كنار زمزمه هايي در اين رابطه شنيده مي شود اميدواريم مسئولين اجازه سوء استفاده به چنين افرادي را ندهند. وي در پايان سخنان خود گفت: ما از مشكلات گفتيم بايد از خدمات انجام شده هم تقدير كنيم. خدمات ارزنده اي مثل بازسازي سينما هلال، سد تفريحي تمبي و… ايشان همچنين از تلاش هاي دكتر اسماعيل جليلي تقدير كرد و گفت: همين چند روز پيش شهردار محترم به همراه دكتر جليلي با تلاش ها و پيگيري هايي كه انجام دادند توانستند حدود 4 ميليارد از بدهي هايي كه شهرداري به سازمان بيمه داشت را تخفيف بگيرند… در ادامه اعلام گرديد كه حكم امام جمعه مسجدسليمان براي دو سال ديگر تنفيذ شد كه با صلوات حضار همراه گرديد… پس از سخنان امام جمعه فرماندار مسجدسليمان به معرفي دو تن از مديران جديد پرداخت و اعلام كرد: سرهنگ فراشي به عنوان فرمانده جديد نيروي انتظامي شهرستان و مهندس محمد عيديوندي به عنوان رييس جديد اداره مخابرات منصوب و مشغول به كار گرديده اند و از زحمات سرهنگ سپهوند و مهندس نصير شلال در طول خدمتشان تشكر نمود.

هوشنگ فرديپور رييس اداره آموزش و پرورش شهرستان سخنران بعدي بود وي از پروژه مهر و كميته هاي مربوط به آن همچنين نزديك شدن به اول مهرماه و بازگشايي مدارس سخن به ميان آورد و پس از آن گزارشي را در ارتباط با عملكرد اداره تحت امر خود بيان نمود رييس اداره آموزش و پرورش مسجدسليمان در ادامه مژده يك خبر خوش را به مردم داد و گفت: امسال با همكاري ادارات شهرستان كنكور در دو مرحله انجام گرديد و شنيده شده است كه در بين پذيرفته شدگان رتبه هاي زير هزار داريم. وي همچنين گفت: براي اولين بار دو نفر از دانش آموزان ما به جشنواره خوارزمي راه پيدا نمودند.

در حاشيه فرماندار مسجدسليمان به اعضاي شوراي آموزش و پرورش هشدار داد اگر از اين پس در جلسات اين شورا شركت نكنند با آنان برخورد جدي خواهد شد.

مهندس ملايي شهردار مسجدسليمان نفر بعدي بود كه به ايراد سخن پرداخت. وي گفت: تنها 30 درصد از بودجه عمراني سال 91-92 به ما تخصيص داده شده است. با اين حال ما توانستيم پروژه هايي خوبي را در شهرستان اجرا نماييم. مهندس ملايي با اشاره به خريداري حدود 20 خانه با مبلغي معادل 1 ميليارد و دويست ميليون تومان با همكاري مشترك شهرداري و شركت بهره برداري نفت و گاز مسجدسليمان جهت تعريض جاده نمره هشت به بي بي يان ، احداث پارك ريل وي، نمره هشت، پروژه تكميل و بهسازي ترمينال وليعصر كه يكي از زيباترين پايانه ها در سطح استان خوزستان مي باشد، سد تفريحي تمبي با كمترين هزينه،راه اندازي اتوماسيون اداري، خريد 11 هكتار زمين از ارتش با مبلغي حدود 10 ميليارد ريال، احداث سردخانه، تعمير و بهسازي كشتارگاه تمبي، نصب بيش از 750 تابلو راهنمايي و رانندگي و اصلاح هندسي بيش از  12 كيلومتر، راه اندازي سيستم هوشمند الكترونيكي 137، ساماندهي مشاغل مزاحم، مجوز تفكيك اتوبوسراني و آتش نشاني در راستاي اصل  قانون اساسي44، مجوز پمپ بنزين و گازوييل در ترمينال شهر، مجوز راه اندازي بانك شهر، مجوز دانشكده علمي كاربردي شهرداري و … را از اقدامات نيروهاي زحمت كش شهرداري دانست و گفت: تمامي اين تلاش ها حاصل زحمات پرسنل خدوم شهرداري ست و بنده به عنوان يك هماهنگ كننده در خدمت اين عزيزان بوده ام. وي ادامه داد: شهرداري مسجدسليمان جز سه شهر استان است كه در پرداخت حقوق وضعيت مناسبي دارد. ايشان همچنين از زحمات دكتر اسماعيل جليلي به خاطر تمامي حمايت هايشان تشكر نمود و گفت: در نشستي كه در تهران داشتيم سازمان همياري هاي شهرداري قرار است مبلغي را به صورت بلاعوض در اختيار ما قرار بدهد كه همين جا از زحمات نماينده محترم آقاي جليلي تشكر مي كنم…

مهندس علي عيديوندي رييس اداره راه و شهرسازي به عنوان آخرين سخنران اين جلسه در ارتباط با جاده ميان بر مسجدسليمان – اهواز گفت: با پیگیری های ویژه دکتر اسماعیل جلیلی ساخت این پروژه به شرکت ساخت و توسعه وزارت راه محول شده است. وی ادامه داد:

با ارزش ترین پروژه ای که رونق همه جانبه شهرستان های مسجدسلیمان – اندیکا – لالی را با احداث خود به انجام خواهد رساند جاده میان بر مسجدسلیمان – اهواز خواهد بود. رییس اداره راه و شهرسازی مسجدسلیمان ادامه داد:

با احداث این جاده به طول ۲۸/۶ کیلومتر مسیر موجود مسجدسلیمان- اهواز از سه راهی نفت سفید تا میدان دانشگاه آزاد مسجدسلیمان با کاهش طول تقریبی ۴۰ کیلومتر روبرو خواهد شد و علاوه بر کاهش مسیر و به طبع آن کاهش زمان سفر به مدت حداقل ۴۰ دقیقه کاهش شدید سوانح و خطرات جاده ای را نیز در بر خواهد داشت. مهندس عيديوندي در بحث مسكن نيز گفت: واگذاري زمين به صورت غير اصولي- غير فني و بدون هرگونه طرح و برنامه جامع از سوي متوليان اين امر در مسجدسليمان در سال هاي گذشته شرايط اسف بار كنوني را از لحاظ شهرسازي به دنبال داشته و اگر احداث شهرهاي جديد با توجه به طرح جامع و كارشناسي به صورت ويژه در دستور كار قرار نگيرد در سال هاي آتي زندگي براي مردم سخت تر و ناگوارتر خواهد گرديد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=2183

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 10در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 10
  1. خسته نباشيد. ميگم واقعاً شهردار مسجدسليمان طي اين مدت اين همه كار كرده . اگه اينجور باشه كه خيلي خوبه.

  2. خيلي كيف مي كنم از سخنراني هاي حاج آقا اميني. وجداناً آدم دلسوزييه. دستت درد نكنه آقاي مرادي عزيز خوب مسائل شهر رو پوشش مي دي.

  3. آقاي مرادي در صورت امكان از شوراي شهر جديدي هم گزارشي هيه كن. يا با اونتا مصاحبه كن تا مردم بيشتر باهاشون آشنا بشن.

  4. انصافا شهردار مسجدسليمان اگر چه ضعف هايي داشته اما كارهاي خوبي هم انجام داده. نبايد بي انصافي كرد.

  5. اميدوارم اعضاي شوراي شهر دوره جديد خدا را در نظر داشته باشند و طايفه اي عمل نكنند. اگر چه خيلي ها ميگن اين ها افراد با سوادي هستند و خودشان هم در تبليغاتشان گفتند نگاه ما نگاه طايفه گرانه نيست اما با اين حال بايد صبر كرد و ديد آيا انتخاب شهردار آنگونه كه مي گويند با نگاه طايفه گرانه است يا خير… كه اگر اينگون باشد بايد فاتحه اين شورا را هم خواند.

  6. درود بر مهندس عيديوندي عزيز. انشالله هر چه سريعتر پروزه جاده ميانبر شروع به كار كند.

  7. خبر نگاران انعكاس دهنده مسائل مختلف ازديد يك شهروند مطالبه گر هستند لطفا”ايراد كمتري به نگاه مطالبه گرخبرنگاران داشته باشيد

  8. جا دارد از پیگیریهای دکتر جلیلی درخصوص جذب اعتبارات تقدیر وتشکر به عمل آید

  9. اميدوارم در كنار همه اين خدمات زير كاري ها و زير ميزي ها نيز كاهش يابند . و اينكه لطف كنند و به وضعيت بهداشت و درمان مردم شهر هم توجه كنند مسولان عزيز . مچكر

  10. بله کارهای خوبی در شهرداری انجام شده وباید ادامه پیدا کنه اما…
    وقتی مش حسن زیر قولش میزنه ،وقتی در رستوران …… راجب جابجایی وگزینه شهردارتصمیم گیری میشه، وقتی که مافیا رانت خواری وفساد توسط (ب وج) در شهرداری تشکیل میشه ، و هیچ کس بداد فریاد رسان نمیرسه ……وقتی که شخصیت افراد در شهرداری مورد هجوم بعضي از آقایون شورا به سرکردگی ….. صورت میگیره، وقتی که آقایان ایلی تصمیم میگرند.بایدهم یه عده ای از آب گل آلود ماهی بگیرند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.