• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
0

گزارش باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان از:
بازديد مهندس سعيدي كيا رييس بنياد مستضعفان كشور از روند پيشرفت پروژه آلومينيوم مسجدسليمان + حاشيه ها و تصاوير

  • کد خبر : 21760
  • ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- محمد سعيدي كيا رييس بنياد مستضعفان انقلاب اسلامي از روند پيشرفت كارخانه آلومينيوم مسجدسليمان بازديد كرد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان مهندس عباس حسيني مديرعامل شركت آلومينيوم كاوه در سخناني كوتاه ضمن خيرمقدم به مهندس سعيدي كيا توضيحاتي در ارتباط با پيشرفت مراحل ساخت پروژه در فاز اول […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- محمد سعيدي كيا رييس بنياد مستضعفان انقلاب اسلامي از روند پيشرفت كارخانه آلومينيوم مسجدسليمان بازديد كرد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان مهندس عباس حسيني مديرعامل شركت آلومينيوم كاوه در سخناني كوتاه ضمن خيرمقدم به مهندس سعيدي كيا توضيحاتي در ارتباط با پيشرفت مراحل ساخت پروژه در فاز اول ارائه نمود. پس از آن مهندس سعيدي كيا از مراحل مختلف پروژه و تجهيزات خريداري شده بازديد به عمل آورد. پس از آن رييس بنياد مستضعفان  در سخناني ضمن تقدير از زحمات مديرعامل و كاركنان شركت آلومينيوم مسجدسليمان در سخناني اظهار داشت: سال ها پيش قرار بود اين پروژه كليد بخورد كه متاسفانه به دليل مشكلات زمين به تعويق افتاده تا اين كه سال گذشته در جلسه اي كه با دكتر مقتدايي استاندار وقت داشتم ايشان قول دادند اين مشكل را برطرف كنند و انصافاً خيلي سريع اين كار را انجام دادند. وي ادامه داد: پروژه آلومينيوم در 2 فاز در دست اجراست، در فاز اول پروفيل را تبديل به محصولات آلومينيومي مي كند كه انشالله تا اوايل سال آينده افتتاح خواهد شد. در فاز دوم نيز تبديل شمش به پروفيل است كه اميدواريم فاز دوم سريعاً استارت زده شود. وي گفت: در فاز دوم نيازهاي خارجي وجود دارد كه در حال مذاكره با شركت هاي مختلف هستيم و اميدواريم در نهايت اين صنعت براي منطقه و كشور مفيد واقع شود.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان رييس بنياد مستضعفان كشور اظهار داشت: در حال حاضر حدود 130 نفر در اين پروژه مشغول كار هستند كه بيش از 90 درصد آن ها بومي هستند و قطعاً يكي از اهداف احداث اين پروژه حل مشكلات بيكاري جوانان منطقه مي باشد و قطعاً استفاده و جذب نيروهاي بومي در اولويت برنامه هاي ماست. مهندس سعيدي كيا با تشكر از مسئولين شهرستان از جمله امام جمعه، نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي و فرماندار شهرستان گفت: بحمدالله هماهنگي و همكاري خوب مسئولين شهرستان بسيار به پيشرفت كار به ما كمك كرده است كه اميدواريم اين همكاري ادامه داشته باشد.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان محمد سعیدی‌کیا سابقه وزارت مسکن و شهرسازی، وزیر راه و ترابري، وزیر جهاد سازندگی،قائم مقام و معاون هماهنگی امور مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، مشاور رئیس‌جمهور، را در كارنامه خود دارد. او همچنین در ۳۱ تیر ۱۳۹۳ با حکم رهبر انقلاب به سمت ریاست بنیاد مستضعفان و جانبازان انتخاب شد.

در حاشيه:

جمعي از ساكنين منطقه با لباس بختياري از مهندس سعيدي كيا استقبال كردند.

دسته گلي به نمايندگي از علي عسگر ظاهري منتخب مردم مسجدسليمان، لالي، هفتكل و انديكا به رييس بنياد مستضعفان كشور اهداء شد.

مهندس سعيدي كيا در هنگام بازديد از پروژه به صورت دقيق و فني از مهندسين حاضر سؤالاتي را مي پرسيد وي شخصاً با موبايل از قسمت هاي مختلف پروژه عكس برداري مي كرد و پس از آن توضيحاتي را به مسئولين ارائه مي داد.

حجت الاسلام اميني امام جمعه مسجدسليمان و مهندس قنبري معاون فرماندار در اين جلسه حضور داشتند.

سعيدي كيا خطاب به خبرنگاران حاضر گفت: تنها به سوالاتي كه در ارتباط با آلومينيوم باشد پاسخ خواهم داد…

1 copy2 copy3 copy 4 copy 6 copy 7 copy 8 copy 9 copy 10 copy 11 copy 12 copy 13 copy 14 copy

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=21760

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. باتشکر از پوششهای خبری جناب مرادی.بنده مطمئنم با توجه به توانمندی مهندس ظاهری به زودی مشکلات آلومینیوم مرتفع خواهد شد .وا افتتاح کارخانه را جشن خواهیم گرفت.

  2. اقا سعید عزیز ای کاش ازس سوال میکردی چرا الومینیوم هرمزگان داره تعطیل میشه و ورشکسته شده . 

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.