• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11717اخبار امروز : 1
1

اسماعيل جلیلی:
3 سال است كه مراحل ارتقا چند بخش و شهر در حوزه انتخابيه طی شده است اما هنوز محقق نشده است

  • کد خبر : 21696
  • ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت گفت: تعویق اجرای تقسیمات کشوری، توسعه مناطق را به تاخیر می اندازد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان دكتر جليلي در خصوص تهیه لایحه تقسیمات کشوری و احتمال ارائه آن به مجلس آینده، اظهار داشت: برخی از اقدامات برای انجام تقسیمات کشوری، […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت گفت: تعویق اجرای تقسیمات کشوری، توسعه مناطق را به تاخیر می اندازد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان دكتر جليلي در خصوص تهیه لایحه تقسیمات کشوری و احتمال ارائه آن به مجلس آینده، اظهار داشت: برخی از اقدامات برای انجام تقسیمات کشوری، فرآیندهای آن طی شده است. نماینده مردم مسجد سلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در حوزه انتخابیه من مراحل ارتقا چند بخش و شهر طی شده است و ۳ سال است که منتظر عملی شدن این ارتقاء ها هستیم که هنوز محقق نشده است.

عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت ادامه داد: در شرایط فعلی این اتفاق در حال انجام شدن است و امیدوارم هرچه زودتر شرایط را برای تقسیمات کشوری فراهم کنند.

دکترجلیلی گفت: امیدوارم مناطقی که ظرفیت جمعیتی آن ها برای ارتقاء مهیا است و با شاخص هایی که مورد تایید است تطابق دارد، هر چه سریعتر ابلاغ شود. وی افزود: هر سالی که اجرای این موضوع به تعویق می‌افتد بخشی از برنامه های توسعه آن منطقه نیز به تاخیر می افتد و شاخص های آن در سطوح پایین تر مورد ارزیابی قرار می گیرد. به طور مثال اگر یک بخش تبدیل به شهر شود می‌تواند از درآمدهای شهرداری و سایر منابع استفاده کند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=21696

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.