• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
1

سکان هدایت والیبال جوانان خوزستان در دستان یک مسجدسلیمانی

  • کد خبر : 21678
  • ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- به پیشنهاد کمیته مربیان استان و موافقت رئیس هیات والیبال خوزستان مسعود فردی پور جوان مسجدسليماني به عنوان سرمربی تیم والیبال جوانان خوزستان انتخاب شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان فردی پور از مربیان جوان و آینده دار والیبال استان خوزستان می باشد که پیش از این نیز […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- به پیشنهاد کمیته مربیان استان و موافقت رئیس هیات والیبال خوزستان مسعود فردی پور جوان مسجدسليماني به عنوان سرمربی تیم والیبال جوانان خوزستان انتخاب شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان فردی پور از مربیان جوان و آینده دار والیبال استان خوزستان می باشد که پیش از این نیز کارنامه درخشانی در تیم های پایه استان و در لیگ های کشوری از خود به جای گذاشته است.

مربیگری در رده های نوجوانان، جوانان و بزرگسالان باشگاه نفت مسجدسلیمان به مدت ۸ سال، مربی تیم والیبال نوجوانان منتخب خوزستان و کسب مقام سوم در دسته یک نوجوانان کشور، مربی جوانان منتخب خوزستان و کسب یک مقام نائب قهرمانی و یک مقام سوم کشوری و مربی بزرگسالان باشگاه مناطق نفت خیز جنوب و کسب مقام نائب قهرمانی زیرگروه کشور در سال ۹۴ از جمله نتایج و افتخارات درخشان این جوان موفق و خوش آتیه مسجدسلیمانی ست. برای این مربی موفق مسجدسلیمانی آرزوی موفقیت و کسب مدارج بالاتر را داریم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=21678

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. تبریک به آقای فردیپور و مردم شهر.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.