• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11720اخبار امروز : 1
0

در جلسه کمیسیون فرهنگی شورای شهرمطرح شد
نام سه سردار بختیاری بر میدان های شهر

  • کد خبر : 21633
  • ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان– شنیده ها حاکی از آن است در جلسه صبح امروز کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان پیشنهاد گردید نام سه میدان در مسجدسلیمان به نام سرداران بختیاری تغییر کند. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان بنا بر این درخواست در صورت تصویب نهایی شورای شهر نام میدان ورودی شهر […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان– شنیده ها حاکی از آن است در جلسه صبح امروز کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان پیشنهاد گردید نام سه میدان در مسجدسلیمان به نام سرداران بختیاری تغییر کند. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان بنا بر این درخواست در صورت تصویب نهایی شورای شهر نام میدان ورودی شهر به میدان سردار اسعد، میدان 5 بنگله به میدان بی بی مریم و میدان 8 بنگله به میدان شهید علیمردان خان تغییر خواهد یافت.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=21633

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 4
  1. سلام
    مگر شورای محترم شهر تا حالا خواب بود. با توجه به موضوع توهین به نماد و افتخار بختیاری سردار آزاد اندیش بختیاری سردار اسعد بخاطر تغییر افکار عمومی اقدام به این عمل نمودن و تفکر فرهنگی پشت این موضوع نیست . مسجد سلیمان پایتخت بختیاریها کوچکترین نمادی از بزرگان خود ندارد . البته این موضوع چندین مرحله مطرح ولی با مخلف مسئولین شهر مواجه والان همان مسئولین به همراه شورای شهر مسجد سلیمان با پیش آمدن این موضوع بفکر افتاده اند که از مجسمه و نماد بزرگان بختیاری استفاده کنند .مطمئنا بعد مدتی این قول آنها به فراموشی سپرده خواهد شد . و خبری از نخواهد بود .

  2. برادران و خواهران عزیز ! آنچه مسلمه این بزرگان و سرداران برخلاف بسیاری از خوانین در قلب مردم جای دارند چون برای سربلندی قوم و وطن از رفاه و عافیت خود گذشتند لذا  نام و نشان و تندیس آنان بر خیابانها و میدانها نصب شود یا نشود اهمیتی ندارد  ، مهم اینست که نام آنان و همه ی شهیدان و جانبازان راه حق و سربلندی ایران بر دل و جانها حک شده و پاک شدنی و شکستنی نیست .

  3. زنده باد.

  4. زنده باد روح پرفتوح و عظیم الشان سرداران سرفراز پرافتخار و روشنفکری که نه تنها نام آنها در تاریخ ذکر شده ،بلکه بر تارک آن جاودانه می درخشند و در قلب فرد فرد کسانی که خون غیرت و مردانگی در رگهایشان جاریست،یادشان زنده است و هیچ گاه وجود اقیانوس گونه شان با دهان سگان دورو و تحریک گر اذهان عوام ساده و نادان ، پلید نگشته است، درود بر مردم شریف تاریخ دوست و لعن و نفرین بر بعضی مسئولین ریاکار که در تریبون ها خودشان را دوستدار تاریخ می نمایند و در جلسات ابراز مخالفت شدید میکنند.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.