• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
2

علی عسکر ظاهری منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی هتک حرمت به مجسمه سردار اسعد بختیاری را محکوم کرد

  • کد خبر : 21619
  • ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- علی عسکر ظاهری عبده وند منتخب مردم مسجدسلیمان، هفتکل،لالی و اندیکا در پیامی حادثه هتک حرمت به مجسمه سردار اسعد بختیاری را در شهر جونقان محکوم کرد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان متن پیام بدین شرح است:   بسمه تعالی مردم فهیم و با درایت ایران، بختیاری های […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- علی عسکر ظاهری عبده وند منتخب مردم مسجدسلیمان، هفتکل،لالی و اندیکا در پیامی حادثه هتک حرمت به مجسمه سردار اسعد بختیاری را در شهر جونقان محکوم کرد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان متن پیام بدین شرح است:

 

بسمه تعالی

مردم فهیم و با درایت ایران، بختیاری های غیور و دلاور

همه می دانند بختیاری ها مردمانی تمام شیعه و دارای رسومات ارزشی پایدارند و همواره در کنار دیگر اقوام، پاسدار هویت ایرانی و مدافع این مرز و بوم بوده و در این راه جانفشانی ها کرده اند. در مسئله ی هتک حرمت به سردار اسعد بختیاری ضمن محکوم کردن این عمل شنیع، یقین دارم مردمان فهیم و با درایت ما با صبر و حوصله ، مسائل پیش آمده را مدیریت می کنند و برای آرامش جامعه ارزش قائلند. همان طور که مسئله ی سرزمین کهن قابلیت های خود را به نمایش گذاشتند.

از همه خواهران و برادران عزیزم انتظار دارم آرامش خود را حفظ نموده و اجازه دهند مراجع قانونی این مسئله را پیگیری نمایند و ما نیز در سایه قانون با درایت منتظر بهترین تصمیم خواهیم ماند.

این جانب همراه با شما مردم غیور و فهیم بختیاری هر گونه توهین و جسارت به بزرگان بختیاری و ارزش های قومی را محکوم و جرم می دانم و از مسئولین می خواهم ضمن برخورد قاطع با چنین اعمال ناپسندی با اقدام به هنگام جلو هرگونه اختلافات قومب گرفته شود.

علی عسگر ظاهری عبده وند- منتخب مردم مسجدسلیمان، هفتکل،لالی و اندیکا

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=21619

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. هنوز درد ورنج توهین بزرگ در فیلم سرزمین کهن از یاد و دلمان نرفته که مجددا بی احترامی دیگری به شخصی که نماد شجاعت و وطن پرستی برای ملت بختیاری است رخ داده. مگر گناه قوم بختیاری چیست. جزء اینکه در طول تاریخ پر افتخار ایران عزیز خون داده است و هزاران جوان شجاع خویش را تقدیم خاک وطن نموده است. جزء اینکه با بخشندگی دلار های نفت و گاز بدست آمده از شیره جانش را برای آبادانی ایران عزیز برده و در حالی که خود در فقر تندگدستی مانده است. جزء اینکه آب کارونش را برای آبادانی اصفهان عزیز برده در حالی که کشاورزانش اجازه برداشت از آب را ندارند و هنوز مانند نیاکانشان دیم می کارند و دم نزدند. مگر نه اینکه امروز در شرایط اسفناک منطقه خاورمیانه رمز امنیت ایران عزیزمان همین اتحادی است که بختیاری بیش از هر قومی به نقش خود واقف بوده و در فداکاری برای خاک وطن، از هیچ گذشتی فرو گذار نبوده است. جناب اقای ظاهری یا هر شخص مسئول دیگری که امروز صدای قوم بختیاریست رسیدگی قاطع با عاملان این حتک حرمت خواست قطعی ملت بختیاریست امیدوارم به نقش خود در صیانت از فرهنگ بختیاری واقف بوده و در بازیهای سیاست وظیفه خویش را فراموش نکنید.

  2. امیدوارم که آقای ظاهری به همین بیانیه تنها اکتفا نکنند ،بلکه عملی سریع قاطع و جدی با این افرادی است که علیه امنیت ملی دست به اقدام میزنند.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.