• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 11764اخبار امروز : 0
2

تحفه ي سفر وزير بهداشت به مسجدسليمان كي محقق مي شود؟!/سرنوشت ام آر آي وعده داده شده به كجا انجاميد؟

  • کد خبر : 21592
  • ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان/ سحرطاهري : خرداد سال پيش بود كه وزير بهداشت به شهرستان مسجدسليمان سفر كرد و در يك حركت نمادين بيمارستان جديد مسجدسليمان واقع در نمره 2 را افتتاح نمود. بيمارستاني بروز و مجهز به دستگاههاي مدرن ( اگر چه همچنان از كمبود پزشك متخصص و پرسنل رنج مي برد)… مردم نجيب […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان/ سحرطاهري : خرداد سال پيش بود كه وزير بهداشت به شهرستان مسجدسليمان سفر كرد و در يك حركت نمادين بيمارستان جديد مسجدسليمان واقع در نمره 2 را افتتاح نمود. بيمارستاني بروز و مجهز به دستگاههاي مدرن ( اگر چه همچنان از كمبود پزشك متخصص و پرسنل رنج مي برد)…

مردم نجيب مسجدسليمان همچنان به وعده هاي مديران و مسئولين دلگرم هستند و نگاهشان به مسولين نگاهي صادقانه همچون دل هاي خودشان است… اما همچنان در انتظار وعده هاي داده شده آقاي وزير در ارتباط با دستگاه ام آر آي كه براي مسجدسليمان در نظر گرفته شده نشسته اند. دستگاهي كه قرار بر اين بود در بهمن 94 نصب آن به پايان برسد و به مردم 4 شهرستان خدمات ارائه نمايد كه عدم تحقق اين مهم در موعد مقرر و همچنين شايعات به وجود آمده نگراني مردم را دو چندان كرده است.

فراموش نمي كنيم هنگام سفر دكتر هاشمي در سال گذشته وي اظهار داشت: ( بیمارستان جدید ۲۲ بهمن مسجدسلیمان به بیمارستان مسجدسلیمان تغییر نام خواهد داد و مرکز قبلی به یک مرکز بهداشتی و درمانی با همان نام ۲۲ بهمن فعالیت خواهد كرد. وي افزود: لازمه ادامه ارایه خدمات درمانی مناسب به مردم، همدلی و همزبانی بین دولت و ملت است…) و همين جا بود كه قول دستگاه ام آر آي را دادند و مورد تشويق حضار نيز قرار گرفت.

اما با گذشت بيش از 1 سال نه بيمارستان 22 بهمن تغيير نام يافت و نه شاهد راه اندازي دستگاه ام آر آي بوده ايم… همچنين در نشست مطبوعاتي دكتر جليلي نماينده محترم مردم در مجلس شوراي اسلامي با اصحاب رسانه در 15 آبان 94 وي اظهار داشت: ( یکی از معضلاتی که مردم شهرستان با آن درگیر بودند نداشتن بخش (ام آر آی) بود که خوشبختانه پس از تأمین منابع ارزی این دستگاه خریداری و هم اکنون در اهواز است و قرار است ساختمان اداری سابق ۲۲ بهمن در منطقه کلگه مرکز ام آر آی باشد. وی گفت: همچنین با پیگیری های که شد دانشکده آموزش سلامت به تصویب رسید و ساختمان جنب کلینیک را برای مرکز آموزش سلامت که یک شعبه از دانشگاه جندی شاپور است به تصویب رسید.  همچنین ۱۰ دستگاه یونیت دندانپزشکی در روزهای آینده به مسجدسلیمان فرستاده می شود و عملاً مجتمع آموزشی سلامت در حوزه بهداشت دهان و دندان راه اندازی و با ۲۰ دانشجو از نیمه دوم امسال فعالیت خود را آغاز خواهد کرد…)

نيمه دوم سال رفت و بيش از دوماه هم از سال جديد سپري شد ولي هنوز وعده ها براي مردم مسجدسليمان محقق نگرديد…

اين كه چرا وعده هاي وزير بهداشت هنوز عملي نشده است؟يا چرا با وجود بيمارستاني مجهز براي ادامه درمان باز هم همشهريانمان مجبور به عبور از جاده مرگ هستند ؟ همچنين عدم افتتاح دستگاه ام آر آي در بهمن ماه وعده داده شده!

سرنوشت تغيير نام بيمارستان 22 بهمن و سرنوشت دانشکده آموزش سلامت…

سوالاتي ست كه منتظر پاسخ مسئولين به آن خواهيم ماند؟!

متاسفانه عليرغم تماس هاي مكرر و ارسال پيامك به دكتر ايدني رييس دانشكده علوم پزشكي استان و دكتر علوي رئيس شبكه بهداشت و درمان مسجدسليمان موفق به برقراري تماس با اين عزيزان نبوديم ….

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=21592

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. دوست عزیز بیمارستان فقط از نظر ساختمان مجهزه ولی از تظر امکانات و ارایه خدمات پزشکی از همان 22 بهمن قدیم خیلی عقبتره چون مدیریت بسیار ضعیفی داره

  2. سلام و عرض ادب خدمت سرکار خانم طاهری ارجمند و همکاران رسانه ایشان؛  
    به  عنوان یک شهر وند بر خود واجب میدانم از شما کمال تشکر و سپاس را داشته باشم و به عنوان کاندیدای دور اول نمایندگی مجلس دهم عرض میکنم تمام و کمال در خدمت مردم شهرم برای مراجعه حضوری به وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی کشور هستم منتها انتظار دارم رسانه و خبرنگاران ارجمند این قضیه و سایر مسائل 4 شهرستان را مدام پوشش داده و بخصوص به نماینده محترم مجلس یادآوری نمایند.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.