• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
1

سرپرست تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان:
مسجدسلیمانی ها به بازی شرافتمندانه مشهورند/ جای نگرانی نیست

  • کد خبر : 21583
  • ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان– سرپرست تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: با تمام قوا مقابل تیم فولاد یزد قرار خواهیم گرفت و یک فوتبال شرافتمندانه را به نمایش خواهیم گذاشت. حسین فرجی سرپرست تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان گفت: مسجدسلیمان همیشه به ارایه فوتبال پاک مشهور بوده و […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان– سرپرست تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: با تمام قوا مقابل تیم فولاد یزد قرار خواهیم گرفت و یک فوتبال شرافتمندانه را به نمایش خواهیم گذاشت. حسین فرجی سرپرست تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان گفت: مسجدسلیمان همیشه به ارایه فوتبال پاک مشهور بوده و این قول را می دهیم با توجه به وضعیت جدول و این که بازی ما بر سرنوشت بعضی از تیم ها تاثیر مستقیم دارد با تمام توانمان در بازی آخر پا به میدان خواهیم گذاشت و جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

وی گفت: علیرغم این که این بازی تاثیری برای تیم ما ندارد اما جوانمردانه نیست که بخواهیم بدون انگیزه در این میدان قدم بگذاریم. فرجی گفت: با صحبت های کادر فنی همه بازیکنان توجیه و انشالله روز سه شنبه شاهد یک بازی خوب از تیم نفت خواهیم بود و امیدوارم این فصل را با یک پیروزی خوب به پایان برسانیم.

لازم به ذکر است طی روزهای اخیر بعضی از مربیان و سرپرستان تیم های در حال سقوط از بازی آخر تیم نفت مقابل فولاد یزد ابراز نگرانی کرده بودند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=21583

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.