• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11756اخبار امروز : 3
0

برگزاری سی و دومین یادواره بزرگداشت مقام معلم در مسجدسلیمان + تصاوير

  • کد خبر : 21471
  • ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سی و دومین یادواره بزرگداشت مقام معلم با حضور مسئولین شهرستان، حسنیان نماینده مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان و همچنین ظاهری نماینده منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان، در ابتداي اين مراسم قاسمی منجزی ضمن تبریک مبعث پیامبر اکرم (ص) […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سی و دومین یادواره بزرگداشت مقام معلم با حضور مسئولین شهرستان، حسنیان نماینده مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان و همچنین ظاهری نماینده منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان، در ابتداي اين مراسم قاسمی منجزی ضمن تبریک مبعث پیامبر اکرم (ص) گفت: جامعه ای پیشرفت می کند که به نیروی انسانی توجه ویژه نماید. وی بیان کرد: کار آموزش و پرورش ساختن نیروی انسانی و انسان سازی است پس به گفته رهبر بزرگ و معظم انقلاب اسلامی هزینه در آموزش و پرورش هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است.

در ادامه حجت الاسلام امینی امام جمعه شهرستان ضمن تبریک عید مبعث و هفته مقام معلم در خصوص اهمیت توجه به آموزش و پرورش و نیروی انسانی در جامعه سخن گفت. سپس حسینیان نماینده مدیرکل آموزش و پرورش مطالبی پیرامون برنامه های اداره کل آموزش و پرورش در راستای ارتقاء جایگاه علمی و پرورشی استان بیان کرد.

پس از آن ظاهری نماینده منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک مبعث پیامبر (ص) گفت: طبق تحقیقات سه چیز اقتصاد، تکنولوژی و نیروی انسانی باعث پیشرفت یک مملکت می شود. وی بیان کرد دو مورد اولی قابل به دست آوردن هستند ولی نیروی انسانی از اهمیت ویژه ای برخوردار است که شما عزیزان تربیت این نیروی انسانی را بر عهده دارید. وی گفت: انتظار این است که این قشر زحمت کش مورد لطف بیشتری قرار گیرد. در پایان از معلمین نمونه با لوح تقدیر و اهداء جایزه تجلیل شد.

17 copy2 copy5 copy 4 copy7 copy 8 copy20 copy16 copy 18 copy 15 copy19 copy 1 copy 9 copy 13 copy 14 copy

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=21471

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.