• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11755اخبار امروز : 2
1

با حكم مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي خوزستان
آرمان موري احمدي رسماً رييس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي مسجدسليمان شد

  • کد خبر : 21453
  • ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- با حكم همايون قنواتي مديركل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي خوزستان آرمان موري احمدي رسماً به عنوان سرپرست جديد اداره فرهنگ و ارشاد اسلمي مسجدسليمان منصوب گرديد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در حكم مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي خوزستان آمده است: جناب آقاي آرمان موري احمدي نظر […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- با حكم همايون قنواتي مديركل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي خوزستان آرمان موري احمدي رسماً به عنوان سرپرست جديد اداره فرهنگ و ارشاد اسلمي مسجدسليمان منصوب گرديد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در حكم مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي خوزستان آمده است:

جناب آقاي آرمان موري احمدي

نظر به تعهد و توان جنابعالي در عرصه هاي فرهنگي و هنري به موجب اين حكم، شما را به عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان مسجدسليمان منصوب مي نمايم.

اميد است با استعانت از خداوند منان و بهره گيري از توان و تجارب مجموعه ي همكاران ارجمند و اهالي فرهنگ و هنر در جهت رشد فضايل اخلاقي، شكوفايي و اعتلاي فرهنگ وهنر اسلامي موفق و مؤيد باشيد.

رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مسجدسليمان در گفتگو با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان با تاييد اين خبر گفت: همه مديران گذشته اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي مسجدسليمان زحمات فراواني را متحمل شده اند كه از همه آن ها سپاسگزارم و حال كه سكان كشتي فرهنگ و هنر شهرستان به دست بنده افتاده است تلاش مي كنم از همه ي ظرفیت‌های فرهنگی و هنری شهرستان استفاده كنم. وي گفت: با همکاری و همدلی همه مسئولين شهرستان، همکاران، هنرمندان، اهالي رسانه انشالله فضای مقبول و با نشاطی در مسجدسليمان ایجاد و خدمتگزار خوبي براي همشهريان مان باشيم.

لازم به ذكر است پيش از اين بيژن حسيني به عنوان رييس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي مشغول خدمت بود كه مدتي پيش استعفا داد. سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان براي آرمان موري احمدي آرزوي موفقيت مي كند. اميدواريم با بهره گرفتن از توانايي هاي اهالي فرهنگ و هنر شهرستان گامي اساسي جهت پيشبرد و تعالي مسجدسليمان برداشته شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=21453

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. درود بر ارمان موری احمدی عزیز و تبریک به اقای قنواتی که بعد از 15 سال بالاخره کسی از جنس فرهنگ و هنر شر رییس اداره  چرا که این 15 سال مث این که اداره کل با اموزش و پرورش قرارداد بسته بود و همیشه یکی از این اداره می شد رییس اداره در حالی که مسجدسلیمان سرشار از اهل فن و هنر است…

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.