• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
1

در گفتگو با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان:
امام جمعه مسجدسليمان راهيابي علي عسكر ظاهري به مجلس شوراي اسلامي را تبريك گفت

  • کد خبر : 21303
  • ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان-حجت الاسلام اميني امام جمعه مسجدسليمان در گفتگو با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان راهيابي علي عسكر ظاهري به مجلس شوراي اسلامي و انتخاب ايشان را به عنوان نماينده مردم تبريك گفت. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان نماينده ولي فقيه گفت: حضور غرور آفرین مردم شهید پرور و […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان-حجت الاسلام اميني امام جمعه مسجدسليمان در گفتگو با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان راهيابي علي عسكر ظاهري به مجلس شوراي اسلامي و انتخاب ايشان را به عنوان نماينده مردم تبريك گفت. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان نماينده ولي فقيه گفت: حضور غرور آفرین مردم شهید پرور و ولایتمدار گامی بلند در مسیر اقتدار ملی است که حماسه دیگری را در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت رسانید.

امام جمعه مسجدسليمان ادامه داد: جا دارد از زحمات فرماندار محترم مسجدسليمان و مجریان، ‌ناظران شورای نگهبان، هيئت هاي نظارت و اجرايي، شوراي محترم تأمين و عوامل نظامی و انتظامی، مسئولان نهادهای مربوطه، کاندیداهای محترم و هواداران پرشور آنان، همچنين اصحاب محترم رسانه و خبرنگاران شهرستان که با اهتمام خود موجبات برگزاری هر چه باشکوه تر و مطلوب تر انتخابات گردیده اید، تقدیر و تشكر نمایم.

حجت الاسلام اميني در بخش ديگري از سخنان خود گفت: از سردار عليرضا ورناصري ديگر كانديداي محترم كه با حضور خود باعث شور و نشاط در انتخابات گرديد كمال تشكر و سپاسگزاري را دارم.

وي ادامه داد: هم اکنون رقابت ها به پایان رسیده و رفاقت ها آغاز شده است، خدمت به مردم و حل مشکلات معیشتی آنان و صیانت از دستاوردهای انقلاب و نظام و پیروی از منویات مقام معظم رهبری ‹‹مدظله العالی›› در اولویت مطالبات بحق مردم می باشد.

امام جمعه مسجدسليمان در بخش پاياني سخنان خود اظهار داشت: وعده گاه ما روز دوشنبه در مراسم سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) بعد از اقامه نماز مغرب و عشا در كنار مرقد مطهر امامزادگان هفت شهيدان و از مردم شهرستان هاي مسجدسليمان، لالي، انديكا و شهر گلگير درخواست نمود تا در اين مراسم حضور به هم رسانند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=21303

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.