• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
0

دیدار جمعي از مسئولين گل گیر با مدیریت آموزش و پرورش مسجدسليمان

  • کد خبر : 21146
  • ۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱:۳۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- دیدار صمیمی امام جماعت ، بخشدار، اعضای شورای شهر ، شهردار و اعضای انجمن اولیاء مدارس شهر گل گیر با مدیریت آموزش و پرورش روز چهارشنبه 1 اردیبهشت 95 در سالن اجتماعات آموزش و پرورش برگزار گردید. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی آموزش […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- دیدار صمیمی امام جماعت ، بخشدار، اعضای شورای شهر ، شهردار و اعضای انجمن اولیاء مدارس شهر گل گیر با مدیریت آموزش و پرورش روز چهارشنبه 1 اردیبهشت 95 در سالن اجتماعات آموزش و پرورش برگزار گردید. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش مسجدسلیمان، در ابتداي اين جلسه خدری از اعضای شورای شهر گل گیر ضمن تبریک ولادت امام علی (ع) گفت: آموزش و پرورش وظیفه ی انسان سازی دارد و قابل مقایسه با ادارات و ارگان های دیگر نیست. ویادامه داد: این جلسه با دعوت انجمن اولیاء و مربیان مدارس گل گیر تشکیل شده است که جای تقدیر دارد.

بيژن قنبری بخشدار گل گیر نيز در سخناني اظهار داشت: باید این گونه جلسات ادامه دار باشند چرا كه همه ی ما وظیفه داریم در رفع مشکلات از جمله مشکلات آموزشی گل گیر کوشا باشیم. وی گفت: واقعاً جای تقدیر دارد کهيكي از معلمان گل گیر با توجه به مصدوميتي كه داشت با همان پای گچ گرفته سر کلاس درس حاضر می شد و به تدریس می پرداخت. وی از مدیریت آموزش و پرورش خواست در بحث ورزش بیشتر در این منطقه تلاش داشته باشند.

در ادامه اين جلسه حجت الاسلام بیژنی امام جماعت گل گیر ضمن سلام و تبریک به مناسبت ولادت امام علی (ع) گفت : مقوله آموزش و پرورش بحثی است که همه به اهمیت آن واقف هستیم. وی بیان کرد: ما فرای از وظیفه و بودجه باید در خصوص آموزش تلاش کنیم. وي ادامه داد: از طرفی انجمن اولیاء مدارس در طول سال باید در کنار آموزش و پرورش مشکلات را رفع نمایند.

در ادامه رحیمی نائب رییس انجمن مدرسه گزارشی از مشکلات و درخواست های اعضای انجمن از مدیریت آموزش و پرورش را ارائه نمود. پس از آن سجاد اسکندری از اعضای شوراي شهر گل گیر در خواست هایی پیرامون مسائل آموزشی از مدیریت آموزش و پرورش داشت که بیان نمود.

در ادامه اين جلسه شجاعی شهردار گل گیر در سخناني گفت: پرنقش ترین نهاد در خصوص آموزش و تربیت بعد از آموزش و پرورش خانواده است و امروز به خود می بالیم که این جلسه با درخواست اعضای انجمن اولیاء مدارس گل گیر تشکیل شده است. وی گفت: خوشبختانه بخشدار، اعضای شورای شهر، شهردار، اعضای انجمن اولیاء مدارس گل گیر و مدیریت آموزش و پرورش تعامل و همکاری خوبی با هم دارند که جای تقدیر و تشکر دارد.

سپس قاسمی منجزی مدیریت آموزش و پرورش ضمن تبریک ولادت با سعادت امام علی (ع) مطالبی در خصوص موضوعات مطرح شده در جلسه بیان کرد و گفت: در بعضی مواقع قوانین اجازه کاری را به ما نمی دهد. وی ادامه داد: مشکلات مدارس گل گیر را می دانیم زیرا شخصاً همه ی مدار روستایی را بازدید نموده ام و انتظاری که از شما حضار محترم داریم دادن راه حل برای رفع مشکلات است.

قاسمي ادامه داد: اولویت اول اینجانب توجه به مدارس روستایی است و طبق همین اولویت امسال 12 مدرسه روستایی را هوشمند كرديم. وی پیشنهاد داد بین 20 تا 24 اردیبهشت جلسه ای گرفته شود تا نتیجه این جلسه و اقداماتی که تا آن زمان انجام داده ایم به سمع حضار برسانیم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=21146

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. سلام.جناب مرادی خسته نباشید.تصویرهم بزارید.تشکر

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.