• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
2

با حضور استاندار خوزستان و نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي
جاده امید در شهرستان هفتكل افتتاح شد

  • کد خبر : 21122
  • ۳۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- با حضور دكتر مقتدايي استاندار خوزستان، دكتر جليلي نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي، مديركل راه و شهرسازي و جمعي از مسئولين استاني و شهري جاده امید در شهرستان هفتكل افتتاح شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، دكتر اسماعيل جليلي نماينده مردم مسجدسليمان در آيين افتتاح اين پروژه […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- با حضور دكتر مقتدايي استاندار خوزستان، دكتر جليلي نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي، مديركل راه و شهرسازي و جمعي از مسئولين استاني و شهري جاده امید در شهرستان هفتكل افتتاح شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، دكتر اسماعيل جليلي نماينده مردم مسجدسليمان در آيين افتتاح اين پروژه در سخناني اظهار داشت: امیدوارم اثر اجرای چنین پروژه ای را در زندگی مردم و امیدواری آن ها به زندگی و آینده ببینیم خیلی ها باور نداشتند در استانی كه در گذشته رویكرد و نگاه های تبعیض آمیز داشت بتوان اینگونه توسعه به صورت عادلانه پیش برود. وی افزود: استفاده از ظرفیت استانی و عزم مدیران ارشد استانی بود توانستیم به موفقیت های مختلفی دست پیدا كرده و امروز این پروژه را افتتاح كنیم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تصریح كرد: استاندار خوزستان به توسعه متوازن توجه بسیاری داشته و اگر اینطور نبود قطعا خیلی از سختی ها همچنان در استان و شهرهای مختلف ادامه پیدا می كرد. در شرایطی سخت مسئولان استان دست در دست هم گذاشته و با تلاش های بسیار به دنبال پیشرفت خوزستان هستند. جلیلی ابراز امیدواری كرد: امیدوارم با طرح ریزی خوبی كه در نظام برنامه ریزی استان برای توسعه صورت گرفته شاهد پیشرفت های بسیار خوزستا باشیم و این برنامه ریزی همچنان ادامه داشته باشد.

وی بیان كرد: برخی شهرهای محروم خوزستان واقعا دچار بحران بودند و این پیگیری ها بیانگر یك افق روشن و پیش رفتن به سوی آینده ای خوب و درخشان است. عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس عنوان كرد: با افتتاح جاده امید، شهرستان هفتكل از چرخ حمل و نقل جاده ای بهره مند شده و همچنین از مزایای اقتصادی ترافیك و حمل و نقل نیز استفاده خواهد كرد.

جلیلی یادآور شد: از زمانی كه انتقال این بار ترافیكی به شهر هفتكل انجام شده، بهبود ترافیكی نقاط مختلف شهری را نیز شاهد بودیم. قطعا اجرای چنین پروژه ای به رونق اقتصادی و امیدواری مردم به زندگی منجر می شود. همچنين

معاون ساخت و توسعه راه های اداره کل راه و شهرسازی خوزستان در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار كرد: هدف از افتتاح جاده امید استفاده از جاده هفتكل برای اهواز به ایذه بود كه این جاده را از وسط شهر رد كردیم و قرار شد تا زمان احداث یك جاده كمربندی به طول سه تا چهار كیلومتر، از این جاده برای تردد استفاده شود.

مراد مهری ادامه داد: در شرق شهر هفتكل یك جاده كمربندی وجود دارد كه دور از شهر بوده و از نعمت ترافیك و حمل و نقل برخوردار نیست به همین خاطر  مسیر جاده ای برای رفتن به ایذه را از این شهر رد كردیم. وی عنوان كرد: از نمره یك تا هفتكل ۶ كیلومتر و خروجی هفتكل به مسجدسلیمان هم هفت كیلومتر است كه در نظر داریم تمام این مسیر را چهارخطه كنیم.

معاون ساخت و توسعه راه های اداره کل راه و شهرسازی خوزستان تصریح كرد: قرار بر این است تمام نواقص موجود در شهر هفتكل و مسیرها را برطرف كرده و نیازهای ترافیكی لازم را هم ایجاد كنیم.

IMG-20160419-WA0003index1

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=21122

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.