• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
0

نشست اعضای کانون مداحان و شاعران آئینی با امام جمعه مسجدسلیمان + تصاوير

  • کد خبر : 21111
  • ۳۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان-اعضای کانون مداحان و شاعران آیینی مسجدسلیمان با امام جمعه این شهرستان دیدار و گفتگو کردند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در ابتداي این دیدار حجت الاسلام قندعلی رییس سازمان تبلیغات اسلامی ضمن تبریک موالید خجسته ماه رجب ، گزارشی از روند شکل گیری و فعالیت های این تشکل […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان-اعضای کانون مداحان و شاعران آیینی مسجدسلیمان با امام جمعه این شهرستان دیدار و گفتگو کردند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در ابتداي این دیدار حجت الاسلام قندعلی رییس سازمان تبلیغات اسلامی ضمن تبریک موالید خجسته ماه رجب ، گزارشی از روند شکل گیری و فعالیت های این تشکل مردمی ارائه داد.
حجت الاسلام قندعلی توجه به شعر آئینی و برگزاری شب های شعر آئینی، تولید برنامه با گویش بختیاری و پخش از صدا وسیمای مرکز خوزستان در سال گذشته، دیدار مداحان با مقام معظم رهبری، کلاس های آموزش و اخلاق مداحی، سطح بندی مداحان، ارزیابی و صدور کارت شناسایی ویژه مداحان را از جمله فعالیت های این کانون دانست که با برنامه ریزی های انجام شده، در آینده شاهد اجرای برنامه های بسیار خوب در مراسمات دینی خواهیم بود.
در ادامه سرهنگ عبدالمطلب رحیمی حسینی فرمانده سپاه شهرستان از همکاری و هم افزایی بسیار خوب کانون مداحان و بسیج مداحان تشکر کرد و بر هر نوع  همکاری و حمایت از این مجموعه ها تاکید کردند. همچنين در این نشست چند تن از مداحان به اجرای برنامه در رثای اهل بیت علیهم السلام پرداختند.
در ادامه اين مراسم حجت الاسلام امینی امام جمعه مسجدسلیمان در سخنانی به اهمیت کار مداحی در عرصه ی فرهنگی پرداختند. وی با تبریک میلاد با سعادت امام جواد ( ع ) و امیرالمومنین حضرت علی علیه السلام ضمن تقدیر از زحمات سازمان تبلیغات اسلامی، تشکل فرهنگی  کانون مداحان و شاعران آیینی و بسیج  افزود: شهرستان مسجدسلیمان پس ازگذشت سال ها در مسیر توسعه قرار گرفته و این مساله در باب موضوعات فرهنگی مشهودتر و بسیار روشن است. وی خاطر نشان ساخت: توجه به گویش بختیاری از مسجدسلیمان آغاز شده و با برنامه ریزی های کانون مداحان و مشارکت و کار مضاعف مداحان عزیز ان شاء الله در آینده سبک های خوبی از شهرستان در سطح کشور معرفی خواهد شد. وی در پایان به توجه هر چه بیشتر مداحان به اخلاق مداحی، کار جمعی و استفاده از سبک های نو و گویش دلنشین بختیاری تاکید کردند.
در پایان برنامه از  ۵ نفر از پیرغلامان و پیشکسوتان با اهداء هدیه و لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد و از کلیه مداحان حاضر در جلسه با حضور حجت الاسلام امینی، حجت الاسلام قندعلی و سرهنگ عبدالمطلب رحیمی حسینی فرمانده سپاه ناحیه با اهداء لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

 wtq4tqwt q3t q34t

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=21111

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.