• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 2
0

در گفتگو با حجت الاسلام قندعلي عنوان شد:
تشریح ویژه برنامه‌های اعتکاف در مسجدسلیمان/ كمک خیرین می‌تواند در انجام بهتر فعالیت‌های اعتکاف و پذیرائی از معتکفین مثمر ثمر باشد

  • کد خبر : 21075
  • ۲۸ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- رئیس اداره تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان ویژه برنامه‌های اعتکاف این شهرستان را تشریح کرد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، حجت‌الاسلام علی قندعلی در خصوص برگزاری برنامه معنوی اعتکاف گفت: برنامه‌های فرهنگی و قرآنی برای معتکفین عزیز و بهره‌مندی از این ایام پربرکت طرح ریزی شده است. وی افزود: از […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- رئیس اداره تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان ویژه برنامه‌های اعتکاف این شهرستان را تشریح کرد.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، حجت‌الاسلام علی قندعلی در خصوص برگزاری برنامه معنوی اعتکاف گفت: برنامه‌های فرهنگی و قرآنی برای معتکفین عزیز و بهره‌مندی از این ایام پربرکت طرح ریزی شده است.

وی افزود: از مهم‌ترین برنامه‌های امسال در اعتکاف، برپایی حلقات بصیرتی، آموزش‌های قرآنی و روش‌های صحیح خوانی نماز، سخنرانی، پخش کلیپ، مسابقات کتابخوانی ومسابقات قرآنی و همچنین برنامه‌های مشاوره ای و پرسش و پاسخ خواهد بود.

قندعلي در بخش ديگري از سخنان خود گفت: طبق روال سال گذشته همشهریان می‌توانند برای شرکت در مراسم معنوی اعتکاف با مراجعه به سایت portal.masajed-khz.ir و یا مراجعه به اداره تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان به صورت رایگان در این مراسم معنوی ثبت نام کنند.

وی خاطرنشان کرد: مراسم معنوی اعتکاف در مسجدسلیمان کاملاً به صورت مردمی برگزار می‌شود. رئیس اداره تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان اظهارکرد: کمک خیرین، اصناف و بازاریان می‌تواند در انجام بهتر فعالیت‌های اعتکاف و پذیرائی از معتکفین مثمر ثمر باشد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=21075

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.