• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
3

دكتر اسماعيل جليلي: اختصاص بودجه ملی برای مهار ریزگردها/ مدیران ناکارآمد موجب عقب ماندگی خوزستان شدند

  • کد خبر : 2103
  • ۰۱ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۷

با توجه به این که برای مهار پدیده مخرب ریزگردها که مشکلات بسیاری زیادی را برای مردم استان های غربی و جنوبی کشورمان ایجاد کرده بودجه ای اختصاص نیافته، به نظر می رسد تخصیص بودجه ای ملی به این منظور باید در اولویت اقدامات دولت جدید قرار گیرد. باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- دکتر اسماعیل جلیلی […]

با توجه به این که برای مهار پدیده مخرب ریزگردها که مشکلات بسیاری زیادی را برای مردم استان های غربی و جنوبی کشورمان ایجاد کرده بودجه ای اختصاص نیافته، به نظر می رسد تخصیص بودجه ای ملی به این منظور باید در اولویت اقدامات دولت جدید قرار گیرد.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- دکتر اسماعیل جلیلی اظهار كرد: با توجه به این که برای مهار پدیده مخرب ریزگردها که مشکلات بسیاری زیادی را برای مردم استان های غربی و جنوبی کشورمان ایجاد کرده بودجه ای اختصاص نیافته، به نظر می رسد تخصیص بودجه ای ملی به این منظور باید در اولویت اقدامات دولت جدید قرار گیرد. به گزارش باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به این که رویکرد دولت دهم در مورد ریزگردها مناسب نبود و کارآیی نداشت، تاکید کرد: چرا برای مبارزه با پدیده ای به این بزرگی بودجه ای در نظر گرفته نشد در صورتی که برای حل مشکلات پدیدههای محیط زیستی باید منابع سازمان حفاظت محیط زیست مورد استفاده قرار گیرد.

نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس در پایان خاطرنشان کرد: مدیران ناکارآمد و بی مسئولیت موجب عقب ماندن کشور از چرخ توسعه شدند چرا که با مدیریت و برنامه ریزی صحیح می توانستیم شاهد رشد و پیشرفت کشور باشیم و تحقق این امر برای آینده در گرو به کارگیری مدیران توانمند و خلاق است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=2103

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.