• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
3

همسر فتح‌الله بی‌نیاز نويسنده فقيد مسجدسليماني:
15 کار آماده به جا مانده از بي نياز که ناشر آن هنوز مشخص نشده است

  • کد خبر : 20991
  • ۲۲ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- همسر فتح‌الله بی‌نیاز درباره آثار به‌جا مانده از او گفت: حدود 15 کار آماده از آقای بی‌نیاز به جا مانده که کاملا آماده‌اند؛ در حدی که طرح روی جلد آنها هم مشخص شده است. این آثار در زمینه‌های نقد ادبی، داستان کوتاه و رمان هستند.او افزود: هنوز ناشر این 15 اثر […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- همسر فتح‌الله بی‌نیاز درباره آثار به‌جا مانده از او گفت: حدود 15 کار آماده از آقای بی‌نیاز به جا مانده که کاملا آماده‌اند؛ در حدی که طرح روی جلد آنها هم مشخص شده است. این آثار در زمینه‌های نقد ادبی، داستان کوتاه و رمان هستند.او افزود: هنوز ناشر این 15 اثر مشخص نشده است زیرا وضعیت آثاری که پیش‌تر در دست ناشر داشتند هنوز مشخص نشده و مجوز نگرفته‌اند. آقای بی‌نیاز همیشه در منزل آثارش را آماده می‌کرد و معتقد بود هر زمانی فضا مناسب باشد منتشر می‌شوند.

همسر بی‌نیاز درباره آثار نیمه‌تمام او نیز گفت: تعدادی آثار هم باقی مانده که در حد نمونه‌خوانی کار دارند. البته اگر خودشان بودند ممکن بود چیزی به این آثار اضافه کنند یا تغییراتی بدهند. همچنین به وفور داستان‌هایی دارند که درباره آنها صحبت کرده بودیم ولی من در حدی که بتوانم این آثار را تکمیل کنم توانایی ندارم.او همچنین اظهار کرد: البته با توجه به فضای نابسامان نشر مشخص نیست این آثار چه زمانی منتشر شوند. آثاری را که آماده است زمانی که فضا آماده شود و راحت‌تر مجوز بدهند، منتشر می‌کنیم. در حال حاضر چهار کار در دست ناشر است که مجوز نگرفته است.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان فتح‌الله بی‌نیاز نویسنده و منتقد ادبی – متولد سال 1327 در مسجدسلیمان و دانش‌آموخته رشته برق از دانشگاه صنعتی شریف بود. او که آثار متعددی را در حوزه رمان، داستان کوتاه و نقد ادبی منتشر کرده است، چندین دوره داور جایزه مهرگان ادب بود. این چهره پیشکسوت حوزه ادبیات در سن 67 سالگی به علت ایست قلبی از دنیا رفت.مکانی به وسعت هیچ (رمان)، حلقه نفوذناپذیر گرگ‌های خاکستری (رمان)، می‌روم که بمیرم (مجموعه داستان)، ستیزه‌جوی دلتنگ (رمان)، گل‌سرخ، ای تناقض ناب (داستان بلند)، نوعی خصومت (مجموعه داستان)، بعد از مرگ هنوز می‌میرم (رمان) و نقد، تحلیل و تفسیر چند داستان معتبر جهان از جمله آثار این نویسنده‌اند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=20991

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.