• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 2
3

فرماندار مسجدسليمان در جلسه شوراي اداري:
ارزيابي عملكرد مديران شهرستان و ارائه آن به مديران كل/ زمين هاي روبروي نفتك و زمين هاي همجوار دره سبز اگر پروانه ساخت ندارند بايد جلو آن ها گرفته شود و اگر هم مجوز دارند بايد تجديد نظر شود

  • کد خبر : 20983
  • ۲۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- عليرضا گوروئي فرماندار مسجدسليمان در اولين نشست شوراي اداري در سال 95 در سخناني از دكتر اسماعيل جليلي نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي به خاطر زحمات و تلاش هاي ايشان براي شهرستان در سطح استاني و ملي تقدير و تشكر نمود. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان وي […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- عليرضا گوروئي فرماندار مسجدسليمان در اولين نشست شوراي اداري در سال 95 در سخناني از دكتر اسماعيل جليلي نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي به خاطر زحمات و تلاش هاي ايشان براي شهرستان در سطح استاني و ملي تقدير و تشكر نمود. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به سفر وزير اطلاعات به مسجدسليمان اظهار داشت: موضوعاتي از جمله جاده ميانبر، مناطق آلوده و مشكل آب و فاضلاب با دكتر علوي وزير محترم اطلاعات مورد بحث و بررسي قرار گرفت كه قرار شد ايشان در دولت اين مسائل را مطرح نمايد.

فرماندار مسجدسليمان در بخش ديگري از سخنان خود گفت: بيش از 93 درصد جمعيت در شهر سكونت دارند و به همين دليل بايد توجه ويژه اي به عمران شهري داشته باشيم كه بخش عمده اي از آن  بر مي گردد به اعتباراتي كه بايد به شهرداري اختصاص داده شود و همه بايد در اين رابطه تلاش بيشتري داشته باشيم. وي ابراز اميدواري كرد پارك ورودي شهر (روبري ترمينال) تا پاييان امسال تكميل و به بهره برداري برسد همچنين پارك بي بي يان نيز ساماندهي شود و از شهرداري و شوراي شهر خواست كه اين مسئله را به صورت جدي پيگيري كنند.

عليرضا گوروئي در بخش ديگري از سخنان خود گفت: تمامي تلاشمان اين است تا فاز اول كارخانه آلومينيوم تا پايان امسال راه اندازي شود. همچنين با تلاش هاي خوبي كه استاندار خوزستان داشته اند اميدوار هستيم تا پايان امسال يا ادايل سال آينده فرودگاه مسجدسليمان به بهره برداري برسد.

رييس شوراي تامين مسجدسليمان مسجدسليمان در بخش ديگري از سخنان خود در ارتباط با تصرفات غيرقانوني زمين در نقاط مختلف شهرستان گفت: زمين هاي روبروي نفتك و همچنين زمين هاي همجوار دره سبز اگر پروانه ساخت ندارند بايد به سرعت جلو آن ها را گرفت و حتي اگر مجوز هم داشته باشند بايد در مورد آن تجديد نظر شود چرا كه غير كارشناسانه واگذار شده اند….

رييس شوراي اداري مسجدسليمان در بخش ديگري از سخنان خود گفت: يكي از مهمترين برنامه هاي ما در سال جديد جذب سرمايه گذاران بخش خصوصي ست كه بايد همه تلاش كنيم و شرايط را براي حضور سرمايهگذاران فراهم نماييم. گوروئي همچنين از ارزيابي عملكرد مديران شهرستان و ارائه آن به مديران كل خبر داد و گفت: مدير بايد ميانگيني از موارد مختلف مثل تخصص در كار و اخلاق مداري را داشته باشد و قطعاً چنين مديري موفق تر خواهد بود…

فرماندار مسجدسليمان در بخش پاياني سخنان خود ضمن تشكر از هيئت هاي اجرايي و نظارت بر انتخابات گفت: در دور اول انتخابات بسيار خوبي را پشت سرگذاشتيم كه براي برگزاري يك انتخابات منظم از همه دست اندركاران برگزاري انتخابات تشكر مي كنم و قطعاً تلاش خواهيم كرد در دور دوم انتخابات نيز با جديت نقاط صعف را برطرف و نقاط قوت خود را نيز تقويت تا شاهد انتخاباتي پرشور در حوزه مسجدسليمان باشيم.

لازم به ذكر است پيش از صحبت هاي فرماندار مسجدسليمان فرمانده ناحيه انتظامی مسجدسليمان، و رؤساي ادارات دامپزشکی، میراث فرهنگی و امور گردشگری گزارش عملكرد خود را ارائه نمودند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=20983

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.