• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11720اخبار امروز : 1
1

فرماندهي انتظامي شهرستان مسجدسليمان:
دستگيري عامل اغفال خانواده ها با 38 فقره سابقه كيفري در مسجدسليمان/ فريب بعضي خانواده ها به بهانه خدمات خيرانه و اعزام كودكان به مراكز درماني

  • کد خبر : 20976
  • ۲۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان-فرماندهي انتظامي شهرستان مسجدسليمان از دستگيري عامل اغفال خانواده ها با سوابق كيفري متعدد در اين شهرستان خبر داد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان سرهنگ كارآگاه علي حسيني اظهار داشت: در پي كسب خبر در خصوص اغفال خانواده ها توسط يك نفر جاعل و كلاهبردار در شهرستان هاي لالي […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان-فرماندهي انتظامي شهرستان مسجدسليمان از دستگيري عامل اغفال خانواده ها با سوابق كيفري متعدد در اين شهرستان خبر داد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان سرهنگ كارآگاه علي حسيني اظهار داشت: در پي كسب خبر در خصوص اغفال خانواده ها توسط يك نفر جاعل و كلاهبردار در شهرستان هاي لالي و انديكا مراتب به صورت ويژه در دستور كار مامورين پليس آگاهي قرار گرفت. اين مقام مسئول افزود: طي اقدامات فني پليس آگاهي فردي 42 كه با اقدامات متقلبانه خود و فريب بعضي خانواده ها به بهانه آموزش علوم قراني و خدمات خيرانه و اعزام به مراكز درماني فرزندان آن ها به صورت رايگان اقدام به سوء استفاده از آن ها مي نمود شناسايي و در حالي كه هفت كودك همراه او بودند دستگير گرديد.

سرهنگ حسيني ادامه داد: متهم دستگير شده با داشتن 38 فقره انواع سوابق كيفري در سطح كشور با اعمال متزورانه (همچون مربي قران) بدون هيچ مجوزي و با استفاده از اوراق و عناوين جعلي، با داشتن سواد ابتدايي اقدام به اغفال خانواده ها نموده و با اين عمل ضمن استفاده هاي سوء راهي براي كسب شهرت و درآمد خود نموده بود. اين مقام انتظامي ادامه داد: متهم دستگير شده پس از سير مراحل قانوني با قرار مناسب روانه زندان گرديد.

فرمانده شهرستان مسجدسليمان در پايان خاطر نشان ساخت: از خانواده هاي محترم درخواست مي گردد از اعتماد بي جا به افراد به ظاهر خيرخواه به شدت اجتناب نموده و فرزندان خود را به مؤسسات و مراكز مورد وثوق با مجوز رسمي اعزام نمايند و آنان را به راحتي در اختيار افراد معلوم الحال قرار نداده و هر نوع مراجعه اين گونه افراد به ظاهر خير را سريعاً با پليس 110 در ميان بگذارند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=20976

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.