• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
1

سرمربی نفت‌مسجدسلیمان:
با توجه به بضاعت‌مان، بازیکنانم فداکاری و ایثار می‌کنند/ تلاشم تک رقمی شدن جایگاه تیم است

  • کد خبر : 20839
  • ۱۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سرمربی تیم فوتبال نفت‌ مسجدسلیمان گفت: گفته بودم تیم را با جایگاهی تک‌رقمی تحویل می‌دهم و اکنون تلاشم رسیدن به این مهم است. فرزاد حافظی در خصوص پیروزی تیمش برابر نساجی مازندران‏ در رقابت‌های لیگ دسته یک کشور اظهار کرد: بازی خیلی خوبی داشتیم؛ پش از بازی شرایط زمین مسابقه با […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سرمربی تیم فوتبال نفت‌ مسجدسلیمان گفت: گفته بودم تیم را با جایگاهی تک‌رقمی تحویل می‌دهم و اکنون تلاشم رسیدن به این مهم است. فرزاد حافظی در خصوص پیروزی تیمش برابر نساجی مازندران‏ در رقابت‌های لیگ دسته یک کشور اظهار کرد: بازی خیلی خوبی داشتیم؛ پش از بازی شرایط زمین مسابقه با توجه به این‌که در مسجدسلیمان بارندگی خیلی شدیدی بود، ما را نگران کرده بود.

وی با بیان این‌که پیش از مسابقه از هر زاویه‌ای که به این دیدار نگاه می‌کردیم، بازی سختی بود، گفت: ما برای این مسابقه خیلی خوب‌ تمرین و روی نقاط ضعف و قوت حریف کار کرده بودیم. دو تیم هم خوب فوتبال بازی کردند و دیدار خوبی هم از آب درآمد. سرمربی تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان افزود: حریف برای شکست ما آمده بود و همین موضوع نیز کار ما را راحت کرده بود، چرا که برخی تیم‌ها با حالت تدافعی بازی می‌کنند که این کار را سخت می‌کند. در این دیدار هر دو تیم فوتبال بازی کردند.

وی با بیان این‌که موفق شدیم بازی را کنترل کنیم، خاطرنشان‌کرد: فکر می‌کنم تنها یک موقعیت 60، 70 درصدی به حریف دادیم و حریف موقعیت خاص دیگری روی دروازه تیم ما نداشت ولی ما موقعیت‌های بسیاری داشتیم و خیلی خوب بازی کردیم، البته در این دیدار چهار پنج موقعیت صد درصدی را از دست دادیم. حافظی گفت: از این‌که در این بازی به پیروزی رسیدیم، خوشحالم چرا که این مسابقه برای ما شش امتیازی بود و فکر می‌کنم عیدی خوبی به مردم مسجدسلیمان دادیم. ما با این برد به جایگاه هفتم جدول رده‌بندی رسیدیم.

وی درباره این‌که به نظر می‌رسد با این برد تا حدودی امید شما برای صعود به لیگ برتر زنده شد؟ خاطرنشان‌کرد: در ابتدای فصل و پیش از این‌که تیم را ببندیم، گفتم که تیم را با جایگاهی تک‌رقمی تحویل می‌دهم. اکنون هم همین را می‌گویم و تلاشم رسیدن به این مهم است. با توجه به بضاعت‌مان، بازیکنانم فداکاری و ایثار می‌کنند و بدون هیچ چشم‌داشتی با جدیت کار می‌کنند و واقعا جا دارد از آن‌ها تشکر کنم.

سرمربی تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان افزود: از این‌که بازیکنانم علی‌رغم این‌که پول خود را دریافت نکرده‌اند، اعتراض نمی‌کنند و کار خود را انجام می‌دهند، خوشحال هستم. آن‌ها در تمرینات و بازی‌ها سنگ تمام می‌گذارند. وی گفت: هیچ مربی‌ای از صعود به رده‌های بالای جدول و رسیدن به لیگ برتر بدش نمی‌آید و من هم از این موضوع مستثنی نیستم. ما بازی به بازی برنامه داریم و برای چند دیدار باقی‌مانده نیز با برنامه کار می‌کنیم و در هر مسابقه برای برد به زمین می‌رویم. در نهایت هم توکل‌مان به خدا است. رسیدن به لیگ برتر دور از دسترس نیست، هر چند سخت است. حافظی بیان‌ کرد: من به دنبال این هستم که تیم نفت مسجدسلیمان جایگاه مناسب و در خور شان و شخصیت به دست آورد. امیدوارم خدا در ادامه مسابقات نیز به ما کمک کند تا دل مردم خوزستان و مسجدسلیمان شاد شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=20839

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1.  یک سال گذشته چند کامنت گذاشته ام و از روز اول هم از فرزادخان حمایت کردم
     تمیش جوان است و خوب و جوندار بازی میکنه 
    فرزاد شایسته است 
     و فنی

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.