• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 11764اخبار امروز : 0
1

فرزاد حافظي:
نفت مسجدسلیمان به شکل واقعی‌اش نزدیک شده است

  • کد خبر : 20515
  • ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: تیم‌مان روان بازی می‌کند و به شکل واقعی‌اش نزدیک شده است. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان فرزاد حافظی در خصوص دیدار تیمش برابر ایرانجوان بوشهر، اظهار کرد: بازی با این تیم واقعاً سخت بود، چرا که حریف شرایط خاص خود را داشت […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: تیم‌مان روان بازی می‌کند و به شکل واقعی‌اش نزدیک شده است. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان فرزاد حافظی در خصوص دیدار تیمش برابر ایرانجوان بوشهر، اظهار کرد: بازی با این تیم واقعاً سخت بود، چرا که حریف شرایط خاص خود را داشت و حداقل 10 بازی بود که شکست نخورده بود. این تیم تمام تیم‌های مدعی مانند پیکان، خونه‌به‌خونه و مس کرمان را در بوشهر با اختلاف دو سه گل شکست داده بود.

وی افزود: ایرانجوان خیالش راحت بود که می‌تواند نفت‌مسجدسلیمان را هم مانند تیم‌های دیگر شکست دهد. من هم برای این دیدار هفت بازیکن ثابتم را به دلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار نداشتم و با یک تیم بسیار جوان مقابل حریف حاضر شدیم. برخی بازیکنان من تا این دیدار یا در لیگ بازی نکرده بودند یا در طول لیگ فقط در یک بازی حضور داشتند.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: ما در طول هفته تمرینات خوبی داشتیم و روی نقاط ضعف و قوت حریف بسیار کار کرده بودیم و می‌دانستیم بازی سختی داریم و به بازیکنان گوشزد کرده بودیم که اگر می‌خواهید در این دیدار به برتری برسید، باید چهار پنج نکته را در طول بازی رعایت کنید و خدا را شکر می‌کنم که بازیکنانم سنگ تمام گذاشتند و علاوه بر دستورات تاکتیکی که کاملا اجرا شد، با انگیزه و دونده نیز ظاهر شدند و توانستیم بازی را به سود خودمان به پایان برسانیم.

وی بیان کرد: بازی در طول 90 دقیقه در اختیار ما بود و حریف به جز یک ضربه سر که به درون محوطه جریمه ما زد، هیچ خطر بالای 30، 40 درصدی روی دروازه ما نداشت. فکر می‌کنم ایران‌جوان تاکنون این قدر در خانه اسیر نشده بود. حق ما هم این بود که حداقل با شش گل از زمین بیرون بیاییم.

حافظی با تشکر از تیم داوری این دیدار، گفت: تیم داوری عالی سوت زد. داور در این بازی تحت تاثیر هواداران بوشهری که ناسزا می‌گفتند و اشیایی را به درون زمین پرتاب می‌کردند، قرار نگرفت و جا دارد به تیم داوری بابت قضاوت خوب، تبریک بگویم.

وی در ادامه خاطرنشان‌کرد: تیم ما 15، 16 هفته است که باخت نداشته است. ما کار کرده‌ایم و تیم ما جوان است. مردم در ابتدا بسیار اعتراض می‌کردند ولی تیم با درایت به شکل واقعی‌اش نزدیک شده است، البته هنوز به آن‌چه می‌خواهیم نرسیده‌ایم. ما روان بازی می‌کنیم و مردم هم از نوع فوتبال‌مان راضی هستند. به نظرم ما می‌توانیم بهتر از این هم عمل کنیم. تیم ما به خاطر جوان بودنش، امتیازاتی را از دست داده است ولی ما پای تیم ایستاده‌ایم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: ما برای جذب بازیکن، به اسم آن توجه نکردیم و اکنون با توجه به شرایطی که بازیکنان تیم من دارند، همه به آن‌ها توجه می‌کنند. ان‌شاءالله همین روند را ادامه دهیم و نتایج خوبی کسب کنیم.

وی نظارت سازمان لیگ روی لیگ دسته یک را خوب دانست و عنوان کرد: کیفیت و برنامه‌ریزی مسابقات بسیار خوب بوده است و جا دارد از مسوولان لیگ تشکر کنم، البته کم و کاستی‌هایی هم وجود دارد ولی شرایط نسبت به قبل خیلی بهتر شده است. حافظی در پایان گفت: جا دارد از مسوولان شرکت و باشگاه نفت که همیشه به ما کمک کرده‌اند، تشکر کنم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=20515

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.